erot71 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Trenger litt hjelp. Driver og lager en side, men hvordan får enn siden søkbar...altså slik at de som ikke kan www.adressen kan finne siden. Må jeg registere meg på alle søkemotorene, google, yahoo, altavista etc. Eller er det en enklere måte ? Er litt grønn på dette med hjemmeside, så all hjelp er god hjelp. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Tror google oppdaterer databasen over sider jevnlig Men jeg vet hvertfall at hos noen søkemotorer kan du registrere siden din. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Takk for svar. Men er det en enklere måte...eller må jeg innom alle side søkesidene og registere meg. Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Takk for svar. Men er det en enklere måte...eller må jeg innom alle side søkesidene og registere meg. Kan prøve å poste url'en på en eller annen side som søkemotorene går igjennom, f.eks. slashdot.org? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå