FleshEater Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Akkurat når spillet har loadet og er på tur til å begynne så kommer denne feilmeldingen opp: ERROR: Direct3d device driver does not accurately report texture memory usage. Contact your 3d accelerator vendor for updated drivers. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 ja? Last ned nye drivere da vel? Om du ikke har de siste da Det -kan- jo han noe med hvilken plattform du kjører spillet på. Komp.modus osv. Prøv deg litt frem i den sub-menyen der du. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 LarsP: Jeg har lastet ned de nyeste driverene. Tor_Erik: Jeg har Nvidia GeForce FX 5900XT Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Merkelig. Du har bra nok skjermkort, og du har nyeste drivere. Har du siste patch til System Shock 2? Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Hmm... jeg lastet ned en patch fra hjemmesiden deres, da kommer det opp en feilmelding om at den forventer verson 1.15, og at den versonen jeg har er 2.3. Det er jo litt merkelig siden jeg ikke har oppdatert i det hele tatt siden jeg innstalerte spillet. Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Akkurat denne meldingen får jeg også, prøvd med de nyeste driverne til mitt geforce 2 MX, men det funker ikke. Det som er rart er at før jeg formaterte virka spillet fint, det eneste som er forskjellig nå er at jeg har nyere drivere til skjermkortet og directx 9. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Nåh, noen som har fått System Shock 2 til å virke på Win XP? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Nåh, noen som har fått System Shock 2 til å virke på Win XP? Har System Shock 2 installert på maskina mi med Win XP, spillet fungerer utmerket. Eneste merkbare problem er litt småproblemer med å loade i multiplayer: er ofte det ikke går og vi må gå litt tilbake på savegamelista. Vet ikke hvilken versjon jeg har dessverre. Kjører heller ikke noe "compatibilitymode" eller lignende, bare direkte. Edit: har Gf4-4600, XP2000+, 768MB RAM. Nyeste driver på skjermkortet. Endret 10. februar 2005 av Amnio Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Fikk det til å virke en gang i juni, mener å huske at jeg lasta ned en system shock 2 winxp patch som inneholdt en annen sshock2.exe fil som funka. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Ok, kan jo prøve det. Mener at jeg har prøvd det før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå