Gå til innhold

Review av K700.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekka prisguiden og der sto K700 inne hos komplett. Men dessverre var det falsk alarm. Prisguiden viser nok feil........ :no:

Ja jeg så det tidligere idag jeg også, men sjekket komplett-sida og så at det var feil. Alikevel har jeg stor tro på at den dukker opp til uka. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jaja, interessant lesing. Ville dog tatt slike tester (spesielt de på esato forumet) med en klype salt. Venter dog på en ordentlig test fra mobileburn.com :)

Enig, men Masseurs review er grundig og svarer på en del spørsmål som Bengalboy sin ikke gjorde. Slår du sammen begge får du en komplett og utfyllende oversikt over hva telefonen har å tilby. Det har også begynt å dukke opp enkelte "feil" på telefonen, men så langt dreier det seg om bruker-uvitenhet og enkeltstående problem, men det er veldig få som ennå har telefonen så mer utfyllende vet vi ikke før om en 2-3 ukers tid.

Esato har hatt et litt frynsete rykte en stund, men moderatorene har tatt tak i problemet og rydder nå fort opp hvis det skulle flyte ut. Til-og-med Bengalboy(som har boikottet Esato i lengre tid) har nå funnet veien tilbake.

Lenke til kommentar
Spennende lesing.

Tilogmed interpolert bilde til 1280x960 tatt med K700 blir jo bedre enn bildene som blir tatt på 7610..

Vet ikke hva det sier mest om; bildekvaliteten på 7610 eller K700.

Enig. Må si at kameraet til 7610 var en enorm skuffelse. Har sett bildene som er tatt med K700 og de jo nesten like bra. Synes bildene var uskarpe og grumsete, og ikke minst dårlig fargegjengivning.

Lurer på om ikke 7610 blir nok en flopp fra Nokia.

Lenke til kommentar

Syntes noen burde støtte 7610 her nå... :p

Jeg har sett mange bilder tatt med 7610, og de fleste jeg har sett er veldig bra...DinSides test #1 og #2...Syntes begge disse ble veldig bra!

Jeg skal kjøpe 7610, og jeg har ikke engang tenkt på K700! Begynner å bli litt lei av de modellene til SonyEricsson som er så og si like... Som alle i Norge har et eksemplar av... Sånn syns jeg er kjedelig...

Jeg tviler på at Nokia 7610 blir en flopp, ettersom butikkene over hele Norge har vært så og si tomme for den siden den kom for ca. en uke siden...

K700 har en bra skjerm, og tommo21; ikke for å være en festbrems her, men det skal ikke såå mye til for å overgå 6230 i skjermkvalitet da ;) De fleste visste vel fra begynnelsen at den hadde bedre skjerm...

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar
Syntes noen burde støtte 7610 her nå... :p

Jeg har sett mange bilder tatt med 7610, og de fleste jeg har sett er veldig bra...DinSides test #1 og #2...Syntes begge disse ble veldig bra!

Jeg skal kjøpe 7610, og jeg har ikke engang tenkt på K700! Begynner å bli litt lei av de modellene til SonyEricsson som er så og si like... Som alle i Norge har et eksemplar av... Sånn syns jeg er kjedelig...

Jeg tviler på at Nokia 7610 blir en flopp, ettersom butikkene over hele Norge har vært så og si tomme for den siden den kom for ca. en uke siden...

K700 har en bra skjerm, og tommo21; ikke for å være en festbrems her, men det skal ikke såå mye til for å overgå 6230 i skjermkvalitet da ;) De fleste visste vel fra begynnelsen at den hadde bedre skjerm...

DEt burde være større forskjell. Sjekk bare dette bildet tatt av K700i

1280x960

Eller dette panoramabildet

Forskjellen på Kameraene burde vært større siden Nokias nesten er 1MP og K700i's "bare" VGA!

Lenke til kommentar
Spennende lesing.

Tilogmed interpolert bilde til 1280x960 tatt med K700 blir jo bedre enn bildene som blir tatt på 7610..

Vet ikke hva det sier mest om; bildekvaliteten på 7610 eller K700.

Jaja, interessant lesing. Ville dog tatt slike tester (spesielt de på esato forumet) med en klype salt. Venter dog på en ordentlig test fra mobileburn.com :)

nokia 7610 tar hvertfall bilder med bedre kvalitet da..

Lenke til kommentar
Sjekka prisguiden og der sto K700 inne hos komplett. Men dessverre var det falsk alarm. Prisguiden viser nok feil........ :no:

Hoppa litt i stolen nå. K700 står nemlig inne på lager hos Pcutstyr.no i følge prisguiden. Men dessverre ikke inne likevell ifløge nettbutikken deres. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...