treigen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Fekk nettopp ein ny harddisk. Tenkte å bruke den sammen med dei andre to, og kobla den på ein av dei to ekstra id portane på msi hovudkortet. Brukte fasttrack bios greiene for å få harddisken til å virke under windows. Fekk programmet til å gjere ein autosetup. Installerte også eit program som fulgte med på msi cden som heiter fast check monitor ulity. Problemet mitt er at etter at denne nye harddisken kom inn i pcen har eg fått problem med lagging/hakking i windows. Dette kjem med gjevne mellomrom varer i eit sekund eller noko sånt. Kvifor kjem dette? kva kan eg gjere for å fikse det? Lenke til kommentar
treigen Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 brukte nettopp stoppeklokke til å finne ut kor lenge det var mellom kvart "heng", og det er ca. 1 minutt mellom kvar gong. Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg hadde samme problem tidligere og oppdaget at jeg kjørte den ene disken som slave på den ene kontrolleren og den andre som master på den andre kontrolleren,. satte så begge ble master på hver sin kontroller og problemet var borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå