Gå til innhold

IE klikker hele tiden!

Torjus

Anbefalte innlegg

Forrige problem jeg hadde med IE var at når jeg gikk på "Verktøy" så klikket alt, men nå er det nesten på alle sider!

Jeg går feks inn på en side og trykker på en link og jeg får feil mld!

Er dette noe som kan fikses eller?

PS:

At folk sier "bruk Opera" når en bruker spør om hjelp med IE, er ikke akseptabel oppførsel heller.

Har prøvd flere nettlesere, og har ikke følt meg helt hjemme med verken Opera, Mozilla eller Navigator. Til nå er det kun Explorer som har fungert for meg. Mulig det er gammeldags, men det funker på alle sider ihvertfall. Det er jo ikke Opera sin feil at dårlige web-programmerere ikke lager støtte for Opera på sidene sine, men det er allikevel ett problem.

Har prøvd å like Opera flere ganger. For litt siden tvang jeg meg til å bruke kun Opera i en uke for å prøve å like det (fordi så mange synes det er bra). Jeg holdt på å bli gal, selv om jeg prøvde å konfigurere den slik jeg ønsket. Makan til irriterende program.

Dette var bare for å fortelle alle som liker andre nettlesere bedre enn IE, at det dere liker ikke er fasiten. Prøv å forstå at andre kanskje liker andre ting enn dere, og at dere ikke alltid vet best. Vel... nok om det. Bare ett lite hjertesukk fra en moderator 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At folk sier "bruk Opera" når en bruker spør om hjelp med IE, er ikke akseptabel oppførsel heller.

Har prøvd flere nettlesere, og har ikke følt meg helt hjemme med verken Opera, Mozilla eller Navigator. Til nå er det kun Explorer som har fungert for meg. Mulig det er gammeldags, men det funker på alle sider ihvertfall. Det er jo ikke Opera sin feil at dårlige web-programmerere ikke lager støtte for Opera på sidene sine, men det er allikevel ett problem.

Har prøvd å like Opera flere ganger. For litt siden tvang jeg meg til å bruke kun Opera i en uke for å prøve å like det (fordi så mange synes det er bra). Jeg holdt på å bli gal, selv om jeg prøvde å konfigurere den slik jeg ønsket. Makan til irriterende program.

Dette var bare for å fortelle alle som liker andre nettlesere bedre enn IE, at det dere liker ikke er fasiten. Prøv å forstå at andre kanskje liker andre ting enn dere, og at dere ikke alltid vet best. Vel... nok om det. Bare ett lite hjertesukk fra en moderator 

Måttte bare si at jeg er helt enig der. Go IE :p (Og afseth)

Lenke til kommentar
Version 7.23 var ikke så dum, men reklamen og det mellomrommet som sagt likte jeg ikke...

Dersom du vil ha en browser som også er tilnærmet lik IE i brukergrensesnitt, burde du absolutt vurdere FireFox. Har også vært en "IE-fanat" i flere år, men etter at jeg bytta over til FireFox, er det ingen vei tilbake.

Alle instillinger (favoritter osv.) kan importeres i installasjonen fra den browseren du brukte fra før.

Link til Mozilla FireFox 0.9

For å svare på det som egentlig var problemet ditt, kan du prøve med en reinstall av IE.

Lenke til kommentar
Nå har jeg innstalert det... Likte ikke at det var et mellom rom på 2 cm mellom sidene og tool baren :(

For og ta vekk mellomrommet er det jo bare og trykke på "Paneler" knappen, Å ta den av! ;) Opera er bra når du for tilpasset det sånn du vil ha det! :yes:

Lenke til kommentar

Eg har akkuratt samme problemet med IE, så eg ble tvunget til å bytte (valgte opera)... Det var helt forferdelig i begynnelsen, men det har kansje noe med nesten 10 års bruk av IE, etterhvert ble eg vant til Opera. Funker fint for meg no, begynner nesten å like det bedre enn IE!!!? Merkelig, men sant...

Lenke til kommentar
Version 7.23 var ikke så dum, men reklamen og det mellomrommet som sagt likte jeg ikke...

Dersom du vil ha en browser som også er tilnærmet lik IE i brukergrensesnitt, burde du absolutt vurdere FireFox. Har også vært en "IE-fanat" i flere år, men etter at jeg bytta over til FireFox, er det ingen vei tilbake.

Alle instillinger (favoritter osv.) kan importeres i installasjonen fra den browseren du brukte fra før.

Link til Mozilla FireFox 0.9

For å svare på det som egentlig var problemet ditt, kan du prøve med en reinstall av IE.

Støtter Mozilla Firefox 0.9 jeg også... :thumbup:

Har lenge vært en innbitt IE-fan selv, men Mozilla Firefox er faktisk bedre (i mitt hode ihvertfall)

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg "Paneler" ?

Høyre klikk over adressefeltet en plass, og trykk på --> Tilpass verktøylinjer --> Knapper og felt --> og på "nettleser" finner du "paneler" så kan du bare dra den bort der hvor de andre knappene er (Oppdater, hjem, skriv ut osv). Så trykker du på den "paneler" knappen, så går det 2 cm greia vekk.

Det funket for meg. Jeg bruker Opera 7.51 norsk versjon.

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

bruker selv Opera 7.50 og den rocker noe helt forferdelig. prøvde Opera 7.51 på laptoppen i går og den var enda bedre. har ikke gidda å installert den nyeste Opera versjonen på denne pc`en enda. så jeg holder meg til 7.50 som jeg er stor fornøyd med. brukte Avant Browser lenge, før jeg gikk over til Opera.

hehe har gått litt frem og tilbake med nettleserene mine.

først Internet Explore, så Opera, så Avant Browser, og nå igjen Opera. denne har jeg funnet ut at er bare best. kan ikke sammenlignes med noen andre heller. Internet Explore Suger ræva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...