[L]337-Zonic Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Er "Sonoma" forsinket? Centrinos arvtager "Sonoma" kan være forsinket i følge diverse kinesiske nettsteder. Men Intel nekter for at "Sonoma" er forsinket og forsikrer alle om at utviklingen av den nye plattformen er på rett på spor. Les artikkelen her Lenke til kommentar
oksa Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) ...og spesielt brikkesettet "Alviso" på onsdag har det haglet hos Intel. Etter at nyheten ble kjent verden over, har det stormet hos Intel. Med Sonoma vil Intel ha støtte for DDR2 og en raskere systembuss. Hastigheten på systembussen vil øke fra 400MHz til 533MHz. Dette har sammenheng med at Pentium –M prosessorer vil få en økning i systembussen. hmm... Endret 20. juni 2004 av oksa Lenke til kommentar
hce Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 *snufs* Så var lappisen min snart totalt avlegs (IBM T40p). Blir spennende å se benchmarks med DDR2, lurer veldig på om DDR2 klarer å hamle opp med DDR1 i starten. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 *snufs* Så var lappisen min snart totalt avlegs (IBM T40p). Blir spennende å se benchmarks med DDR2, lurer veldig på om DDR2 klarer å hamle opp med DDR1 i starten. Njei, egentlig ikke. DDR2 tror jeg ikke klarer å hamle opp med DDR med det første. Men DDR2 trekker jo mindre strøm. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hvor revolusjonerende vil dette være? Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 DDR 1 contra DDR 2 kommer vel ann på hvilken hastighet og cas latency på ddr2 rammen også.. Har ikke funnet noe spesikasjoner på hva sonoma hovedkortene ville støtte, når det gjelder ram, men det kommer vel etterhvert... på bærbare Men strømforbruket er selvsagt viktig også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå