ilpostino Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Innstalert Windows 2000 og har en hardisk med reiserfs. noen idéer til hordan jeg får lest fra den hardisken fra Windows 2000? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har du forsøkt rfstool? http://p-nand-q.com/download/rfstool.html Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 nå har jeg fått testet programmet og det fungerte utmerket. takk for tips. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 etter å ha prøvd programet endel mer (og er nesten ferdig) har jeg funnet ut at maskinen fryses ganske ofte. dette gjelder stort sett når jeg skal kopiere alt jeg har av musikk (cirka 5000 filer) fra hardisken med reiserfs til en ntfs-hardisk.... har du hatt samme erfaring? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har ingen erfaring med dette - da jeg så posten din hadde jeg aldri hørt om reiserfs, så jeg måtte bare Google litt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 ok. takk for hjelp uansett. etter å ha googlet litt har jeg funnet et GUI-program til det programmet du fant... har også funnet noen andre programmer som kanskje kan brukes hvis jeg er heldig.... Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 takk for tipset. letet etter et sånn program jeg også. har akkurat installert Linux, så det var greit å bruke det programmet der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå