chokke Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Så på SImpson hvor det var en vits for folk med høy iq: C:/DOS C:/DOS/RUN RUN/DOS/RUN eller noe sånt, rett meg hvis det er feil, poenget mitt er, hva var vitsen? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg lurte litt på dette engang og. Tror det er ett ordspill fra en amerikansk barnebok greie. Vanskelig for oss stakkars nordmenn Det har vel lite med IQ å gjøre om du skjønner denne eller ikke. See Spot. See Spot run. Run, Spot, run. er fra denne boken, Dick and jane eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Skjønner du ikke? sant du går inn i dos. så videre run/dos/run(som ham vil skyte noe som springer) Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Haha, den var jo faktisk morsom. Bundy: Tror vitsen var litt mer gjennomtenkt enn som så, gitt. Endret 19. juni 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 skjønner den fortsatt ikke Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Comic Book Guy: "We are hardly nerds. would a nerd wear such an irreverent sweatshirt?" LISA: "C:/Dos. C:/Dos/run. Run/Dos/Run. Hehehe Only one person in a million would find that funny." (Til de som ikke har lagt merke til det er /'ene feil i den sammenhengen, noe det også var i episoden...) Comic book guy som hadde på seg tskjorten. Men vi gjør som Lisa, sier ingenting, så kan det som ikke forstår den irritere seg grønne. Edit: Carnifex røpet jo alt jo. Endret 19. juni 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 da-a hehe.. "Se dos!" "Se dos, LØP!" LØP DOS, LØP!!" Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg trodde det spilte på den kjente frasen fra filmen Forest Gump: "Run Forest, run" Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg trodde det spilte på den kjente frasen fra filmen Forest Gump: "Run Forest, run" Gjør nok ikke det nei.. Tror det skal være som jeg sa over.. Her er stedet for de som vil vise nerden i seg for verden. http://www.thinkgeek.com/tshirts/ Tror du kan finne den T-skjorten der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå