Cloud Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Trenger en meget billig lan switch. Den skal kunne tåle å bli fraktet litt rundt og ha 8 porter (sånn ca.) Vil helst ikke bevege meg noe serlig over 500kr. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
oycob Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 bare kjøp billigste du kommer over, er ikke så nøye når vi snakker om 8-portere som skal brukes på små lan... Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Så det er ikke så str forskjeld fra merke til merke? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 oycob, linker liker vi Denne CNet 8-porter'en fikser biffen. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 oycob, linker liker vi Denne CNet 8-porter'en fikser biffen. Så det eneste som er forskjeld på den du linket til og denne er forskjelden på boksen? (Nesten) Lenke til kommentar
jocke Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 oycob, linker liker vi Denne CNet 8-porter'en fikser biffen. Så det eneste som er forskjeld på den du linket til og denne er forskjelden på boksen? (Nesten) Jau, men HP'en er nok en smule bedre kvalitet. Om du vil bruke 150spenn mer, er opp til deg. Begge funker uansett krem til ditt bruk. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Hvis det ikke er noe forskjeld i ytelse går jeg nok for den billigste. Takk for hjelpen! Endret 19. juni 2004 av Cloud Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) oycob, linker liker vi Denne CNet 8-porter'en fikser biffen. På et lite lokalt lan her bruker vi den Har tålt den meste, men når alle begynner å loope net send til hverandre, faller den ned, men det er som regel bare å restarte den da Endret 19. juni 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 oycob, linker liker vi Denne CNet 8-porter'en fikser biffen. Kan denne funke som router også? Har ADSL fra Tiscali Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Jeg har en glimrende 16 porters d-link switch til 1300 kr, men siden prisklassen din var 500 foreslår jeg at du tar en kikk på produktguiden. kategori: nettverk --- produsent : [alle] produkt: svitsj . les litt i anbefalinger og du finner deg nok en som passer dine krav EDIT: skriver så sakte, de andres anbefalinger er sikkert helt fine Endret 19. juni 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 oycob, linker liker vi Denne CNet 8-porter'en fikser biffen. Jeg har denne til mitt lokale nettverk. Fungere helt fint. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 oycob, linker liker vi Denne CNet 8-porter'en fikser biffen. Kan denne funke som router også? Har ADSL fra Tiscali Nei, en switch er ikke en router. Dette er den billigeste eg finner. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 den var neste litt fin au den, grønn å greier Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 oycob, linker liker vi Denne CNet 8-porter'en fikser biffen. Kan denne funke som router også? Har ADSL fra Tiscali Nei, en switch er ikke en router. Dette er den billigeste eg finner. En av kompisene min kunne bruke switch som router.. Men tror hans modem hadde NAT *Spøre om han vil bytte* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå