BiaZ Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Øyh.. ikke ta d ille opp... var litt ironi inne i bildet... Men mener bare at det er unødvendig å i hele tatt diskutere en slik ting på forumet... Det var en liten gramatisk feil, som skyldes at jeg bor i nord-norge, og at jeg og mine venner faktisk sier "Hvordan Harddisk". Jeg sa ikke: LOL, omg, ffs, noob osv... Ergo; diskusjonen er helt unødvendig. Endret 20. juni 2004 av BiaZ Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Offtopic kalles det Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) BiaZ: Ikke alle i Nord-Norge sier hvordan harddisk, jeg sier hvilken (annerledes på dialekt såklart), men du kan ikke komme og si at alle fra Nord-Norge gjør det, men at det skyldes din dialekt kan du heller si. On Topic: Hitatchi er noe jeg selv kan gå god for, liker de meget godt, WD er for bråkete for min del og Seagate har jeg også sansen for pga støy. Hitachi har kombinasjon mellom WD og Seagate etter min mening. Så jeg kan liste litt opp: Ren ytelse: WD Mellomting: Hitachi Lite støy: Seagate. Har ikke erfaring med andre disker, så jeg skal ikke spekulere videre angående de diskprodusentene. Endret 20. juni 2004 av TechBoy Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 tror hw må bytte navn nå... hwoggrammatikk.no Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) TechBoy Poenget mitt er at det er unødvendig å diskutere slike ting. Det er helt urelevant. Og jeg mener ikke at alle i nord-norge sier det slik, men min dialekt er slik og det var derfor jeg gjorde den store tabben å skrive "Hvordan Harddisk" istedet for "Hvilken Harddisk". Jeg håper vi nå kan si oss ferdig med den diskusjonen. Men takk for nyttig tilbkemelding ang. Harddisk valg. Endret 20. juni 2004 av BiaZ Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Glad for å være til assistanse, dette er langt unna topic, men jeg syns at vi alle har en liten "moralsk byrde" ved å være litt politisk korrekt på forumet. Kl 03.48 om natta er litt Endret 20. juni 2004 av TechBoy Lenke til kommentar
KAS Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hold deg langt unna Hitachi(ibm) har 2 disker som er krasja (40 Gb) og noen 120 Gb som lager masse rare lyder. Har en kamerat som også har opplevd at noen ibm disker (tror det er 3 stk totalt 40/80 Gb disker)krasjet og mista alt som han hadde på dem. Så jeg tør ikke lengere legge data som ikke bør mistes på de ibm diskene jeg har igjen. Har egentlig lyst og skifta dem ut alle sammen. Var disse produsert av IBM eller Hitachi? Har selv tre Hitachi disker, én 180GXP og to 7K250-disker. Aldri hatt bedre disker...de er stillegående (7K250 er merkbart stillere enn 180GXP på søking), raske (marginalt bedre enn WD og Maxtor i en del tester) og har ikke inntrykk av at de utvikler mer varme enn tilsvarende disker. Pålitelighet er det for tidlig å si noe om, da jeg bare har hatt de i knapt ett år. Men jeg har lest at de har en del mekanismer som skal forebygge unødig slitasje. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Poenget mitt er at det er unødvendig å diskutere slike ting. Det er helt urelevant. Din oppfatning er at det er irrelevant. Andre blir lei av å lese elendig norsk.... Trodde dette var et fenomen på oslo østkant, men skjønner nå at elendigheten har spredd seg utover hele landet... Hvilken vei skal dette gå? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Poenget mitt er at det er unødvendig å diskutere slike ting. Det er helt urelevant. Din oppfatning er at det er irrelevant. Andre blir lei av å lese elendig norsk.... Trodde dette var et fenomen på oslo østkant, men skjønner nå at elendigheten har spredd seg utover hele landet... Hvilken vei skal dette gå? Om hundre år kommer alle nordmenn til å prate engelsk. Jeg er glad jeg dauer før den tid(Jeg er 16) Endret 20. juni 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
frozen_cpu Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har Seagate selv. Den er veldig stillegående og rask. Seagate er litt dyrere enn noen av de andre merkene som WD, men den er absolutt verdt pengene. Tror også at Samsung er et godt valg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå