Datanerd01 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hey! Dette er utrolig flaut å spør om, men nå har jeg samla mot nok til å spørre... Har problemer med noe.... lurer på hva "nettverkskontroller" er i enhetsbehandling? Mangler driver til denne enheten, så jeg lurer på om det hjelper om jeg vet hva det er.... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Samme som nettverkskortet ditt, alternativt din "onboard" nettverkstilkopling....... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ja, eller ISDN kort som Nismo korrekt sier...........:-) (Me forgot..........) Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det er enkelt og greit en maskinvaredel for ekstern kommunikasjon ( ISDN-kort, Nettverkskort, Bluetooth, etc. ) som mangler driver. Har du nylig innstallert nye ekspansjonskort i datamaskinen din? Evt. nylig re-innstallert windows? Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Eller ISDN kort...... ISDN kort blir i alle fall i XP detektert som Kommunikasjonskontroller eller noe lignende, er i alle fall ikke detektert som det samme som nettverkskortet for det meste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå