Gå til innhold

Elkjøp - 25pk Verbatim - 149!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Din bestilling:

 

 

Antall Produkt Pris pr stk Pris total

3 VERBATIM 43247 149,00 447,00

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Frakt og ekspedisjon: 71,00

Totalt: 518,00

Herav MVA: 100,26

 

Blir 172 kr for 25 DVD-R plater. På komplett tar de 335 og på Mamoz 309 og så kommer frakt i tillegg. Så billig var det ja.

Bestilte på internett, og håper jeg får disse til uken. 75 * 4,7 GB = 352 GB for 518 kroner = billig.

Lenke til kommentar

Prisene er satt opp til kr 250 i butikken. Bestilte derfor over nett, hvor prisen fremdeles er kr 149. Så lenge bestillingen ble kalkulert med 149 pr spindel har vel elkjøp lite de skal si? I værste fall er det vel bare å benytte seg av angrefristen. Noen tanker om dette? :!:

Lenke til kommentar

Er vel i kjøpsloven at oppgitt pris på en var er den gyldige. For noen år tilbake så satte SmartClub feilaktig prisen på noen Geforce2 Ultra kort til 1495,- på web butikken, prisen på kortene var egentlig nærmere 5000,- (den gangen :-)).

 

Enden på visa var at de som hadde bestilt til 1495,- prisen før SmartClub oppdaget feilen og korrigerte fikk varen til 1495,-

Lenke til kommentar
Kjøpte min spindel i går og sa til ei jente som jeg kjenner at den var billig. Da sa hun at de solgte Verbatim DVD- (minus) 25 stk. på spindel til 139,- hos Europris, der hun også jobber.

Jeg har ennå ikke sett dette med egne øyne og jenta er ikke helt brød i dataverden heller, men hun kan jo ta feil. Europris kan være backup for mange som ikke finner på elkjøp. :whistle: Endret av AMD-King
Lenke til kommentar

Bestilte tre nye spindler fra nettet i går,og prisen ble nok en gang 518 inkludert frakt.

 

Kikket på EuroPris i Larvik i helgen, og de hadde noen rare DVD-R plater, absolut ikke Verbatim. Kan sjekke nok en gang, men Europris er jo ikke kjent for å lagerføre de mest kjente merkene i verden!! :D

Lenke til kommentar

Lefdal på Alnabru hadde i går (29/06-04) noen få pakker igjen på en pall,

både + og - plater.

Plakaten som hang over, hadde hverken pris eller annen info, men med en fersk utskrift

fra Elkjøp i lomma, med pris=149,-, og 150% prisgarantien i bakhodet :whistle:

tok jeg med 4 pakker og stilte meg i kø....

 

Total pris i kassa: 596,- :yes: samme som Elkjøp.

 

Bare synd at jeg ikke tok resten av partiet, da de sikkert er tomme, eller har justert opp prisen i dag :no:

Lenke til kommentar

Har endelig fått mine 150 DVD-R plater, og har testet dem litt.

Og platene fungerer helt perfekt med min LG DVD brenner. Har brent ut både data og film på DVD, og ingen problemer.

 

Så kvaliteten ser ut til å være like god som de jeg har kjøpt i 5 pakkninger, og de siste spindelene jeg hadde kjøpt som var produsert i India.

 

:D:D 1000 spenn for 150 DVD-R plater ble billig :D:D

 

(enn så lenge da, prisen stuper jo på vanlige DVD-R og DVD+R plater...... :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...