Asus Radeon 9800XT Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Noen som kan anbefalle meg en god kabinett vifte? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 papst lager gode vifter............. Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Hva med Delta vifter? Ere noen som yter like mye og støyer mindre og koster mindre? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hva med Delta vifter? Ere noen som yter like mye og støyer mindre og koster mindre? Hvis du vurderer delta-vifte så bør du se/høre på denne videoen før du bestemmer deg, du bør også vurdere en viftekontroller og noe herfra. Grunnen til at delta'ene er så effektive i forhold til de andre er at delta prioriterer ytelse foran effektivitet mens andre (f.eks papst) prioritere et forhold mellom effektivitet og støy, derfor er det umulig å finne noen som yter like bre (bedre) til et lavere støynivå. Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Lurer jeg også på, har 4 kabinnet vifter av typen enermax den ene har god tatt kvalden pga viftestyringa (den stter seg til så få omdreinionger at den ikke vill starte pga dårlig kontakt ett eller annent sted i viftetstyringa. Har vært sånn OK fårnøyde med dem men lurer også på om det er noen som er bedre. kjøpte dem egentlig fordi de var de billigste på komplett og viftestyringa var et pluss for meg selv om den egentlig er gangse krunglete. Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg lo så jeg grein hehe. Det ere verste jeg har hørt, men er det ikke mulig og få den ned til et lavt støynivå som de andre med en viftekontoller? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg kan trygt anbefalle papst, har prøvd enermax, titan, colink, zalman, thermaltake og Papst, Papst er den eneste som er stille samtidig som den yter bra... Anbefalles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå