trillebår Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har en 37gb raptor disk og en 120 gb western digital s-ata disk.. Maskina bruker fryktelig lang tid på å boote og når jeg driver og loker inne på WD-disken er det ofte at maskina må tenke en laaaaang stund før ønsket informasjon kommer opp... Jeg har kjørt HD-tach og der var avarage read speed ca 13 mb/s på raptoren og 16 på WD'en, dette er jo ekstemt lavt!!!!!! Også en raptor da!!!! Håper noen har noen ide om hva jeg har gjort galt (evt. ikke gjort ) For det er fryktelig kjiipt å bruke ca 900 spenn per HD og få ca like god read speed som den gode gamle 4,5 HD'en i familiens første data..... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Treghet kan komme av defekter på disken. Du bør kjøre diagnostic for å sjekke om alt er i orden. http://support.wdc.com/download/index.asp Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Alternativt sjekk om du har installert driverne til HK ditt, + at diskene dine står korrekt konfigurert under enhetsbehandling........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå