ilpostino Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har overklokket maskinen min fra 2 GHZ til 2.7 GHZ og jeg har under denne prosessen "ødelagt" to nettverkskort. på meg virker det som at spesielt nettverkkort er følsomme ovenfor overklokking av prosessorer. andre som deler denne oppfatningen med meg? Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg klarte for en tid tilbake og ødelegge et "noname" nettverkskort - drev å fiklet i bios. Vips så var nettvekskortet long-gone, fordi jeg glemte "pci-lock" - har aldri fått liv i det igjen, jaja jeg glemmer nok ikke "den" flere ganger. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 lett litt i BIOS og fant ikke noe pci-lock.. det skal være i BIOS, ikkesant? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 lett litt i BIOS og fant ikke noe pci-lock.. det skal være i BIOS, ikkesant? Ikke alle hovedkort som har pci/agp- lock Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 ka prossesor har du?du som klokket 2gig til 2.7? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå