Gilbert Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 ...og da tenker jeg på css' synonym til <body leftmargin ="0" topmargin="0">. Jeg vil ha vekk alt som er "rundt" innholdet på siden. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 html, body { margin: 0px; padding: 0px; } Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Vil anbefale å bruke *{ padding: 0; margin: 0; } for så å sette padding & margin over alt hvor du trenger det. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 hmz... har en fin bok som heter mastering html som jeg kan slå opp i når jeg lurer på noe. finnes det noe tilsvarende på internett for css? bortsett fra w3schools, som ikke akkurat egner seg som et oppslagsverk? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 hmz... har en fin bok som heter mastering html som jeg kan slå opp i når jeg lurer på noe. finnes det noe tilsvarende på internett for css? bortsett fra w3schools, som ikke akkurat egner seg som et oppslagsverk? W3schools er jo nesten et oppslagsverk også da? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Vil anbefale å bruke *{ padding: 0; margin: 0; } for så å sette padding & margin over alt hvor du trenger det. koden til Zethyr setter margin og padding til 0px der annet ikke er presisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå