mrtzter Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Klapptelefoner er vell noe alle har hørt om, men om alle er like gode? er vell et annet spm Jeg skal nå kjøpe meg en ny mobil, har sett på alle merkene. Finner igrunn ikke noe som frister meg helt, unntatt LG G7100/7200. Panasonic har kommet med noen tøffe også. Noen her som vet om noen klapptelefoner som kommer i framtiden som virkelig er verdt å vente på? Eller skal jeg kjøpe en som er ute på markede nå? Gjerne kom med mange tips! Setter veldig stor pris på det Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Hvis jeg skulle ha meg en ny Klapptelefon ville det nok vært v600, den er vel verdt å vente på! Ellers, hvis jeg skulle hatt en klapp-telefon som er på markedet nå, hadde jeg valgt e700, p400 eller g7100! Endret 19. juni 2004 av Chosiso Lenke til kommentar
Navy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 v600 er en brilliant mobil som allerede har kommet.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Kommer jo megapixel klapp telefon fra samsung etterhvert da Lenke til kommentar
Navy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Kommer jo megapixel klapp telefon fra samsung etterhvert da Det er kanskje litt lenge til da... Endret 19. juni 2004 av Navy Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Kommer jo megapixel klapp telefon fra samsung etterhvert da Det er kanskje litt lenge til da... Ja, jo, men han spør og om det er noen i framtiden han bør se på Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 ScOoT, takk! det er akkurat det jeg er ute etter! hva heter den mobilen? skal se på den, fordi, jeg vil vente på noe som er verdt å vente på, før jeg gjør et kjøp å så angrer på det når det kommer noen mobiler som er mye bedre etter 2 måneder. Tar imot slike tips! Vet du hva den mobilen heter? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) ScOoT, takk! det er akkurat det jeg er ute etter! hva heter den mobilen? skal se på den, fordi, jeg vil vente på noe som er verdt å vente på, før jeg gjør et kjøp å så angrer på det når det kommer noen mobiler som er mye bedre etter 2 måneder. Tar imot slike tips! Vet du hva den mobilen heter? P730 eller noe ? Titt på den første modellen som kommer opp når du velger Samsung Endret 19. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) den heter vel Samsung P730 eller noe sånt? Endret 19. juni 2004 av Skrue_McDuck Lenke til kommentar
Navy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 den hater vel Samsung P730 eller noe sånt? jepp, riktig.. Men personlig liker jeg ikke at navigasjonstastene står ut sånn.. link: www.gsmarena.com Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Synes den er drit lekker jeg Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 HUmm, er det P730 dere snakker om.. Jeg likte ikke den sirkelen der nei:P Diger antenne hadde den også: Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 HUmm, er det P730 dere snakker om.. Jeg likte ikke den sirkelen der nei:P Diger antenne hadde den også: hah, uff, du er kresen ass Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Hehehehe Jeg skal jo finne meg en perfekt mobil, uansett pris! Jeg skal ha en spesiell en;) likte LG G7200 så utrolig godt:P Men, se på antennen til den samsungen der da:-o var litt stor? Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Å, ok, så litt nærmere på den, den var litt fet bare antennen som gav meg et lite sjåkk Men, spm mitt er, noen som har noen andre bilder av den? Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Litt topic: Veit neon når LG G7200 eller LG T5100 kommer? HybRis: Det går ann å edite innlegg, så slipper du å trippel+1 poste hele tiden (veit ikke helt hva 4 på rad er!lol!) Endret 19. juni 2004 av petter'n Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Beklager at jeg kommer med så mange nye innlegg, men jeg er så oppspilt på å kjøpe meg en ny mobil jeg nå Spm kommer bare rasende på Vet dere når den kommer ut? Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Petter'n: di sier at LG 7200 ikke kommer til Norge.. Eller, at det ikke er helt sikkert enda! OI! det gikk ann! Takk Petter'n! Det viste jeg ikke! Beklager alle postene mine (hehe, kunne da ikke denne funksjonen jeg ) Vell, nå har jeg lest endel om Samsung 730: - Den er stor - Tung - Dårlig sjermkvalitet (tror jeg det sto?!) - Ikke så glatt og fin de andre Samsungene er. Nå står jeg på blanke ark igjen jeg Har ingen anelse på hvilken mobil jeg skal kjøpe meg.. Kan vente helt fram til Jul, men da må jeg ha en ny mob Woowoo! Endret 19. juni 2004 av HybRis Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 den hater vel Samsung P730 eller noe sånt? jepp, riktig.. Men personlig liker jeg ikke at navigasjonstastene står ut sånn.. link: www.gsmarena.com Nei, der må jeg si at du har et poeng. Den navigasjons tasten ødelegger! Går det ann å ta bilder uten i fra og se det på ytter skjermen? Sånn som på E700? Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 - Dårlig sjermkvalitet (tror jeg det sto?!) Nei, det stod bare at Sony Ericsson S700 har bedre oppløsning og flerefarger (er ikke sikker på det siste?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå