Muftak Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei! Jeg vil gjerne koble to / tre DV-kamera til en pc som så går ut til en prosjektor. Jeg vil bruke pc´en til å veksle mellom kameraene, og kanskje vise andre videosnutter. Hvordan kan jeg på en enkel måte koble to DV kamera til pc´en min? Og hvilke program kan jeg bruke for å mikse bildene? Takker på forhånd for alle svar, Ronny! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hmm, høres ut som om du skulle trenge en kraftig pc da. Og ha 3firewire innganger. - normalt har en dedikerte bokser til å gjøre slikt. Vel, du får søke og se. - Høres interessant ut, men kanskje litt urealistisk. - Jeg brukte bare 1 kamera og en pc når jeg gjorde dette. Også skifta jeg bare kontaktene mellom dem hele tia når jeg skulle ha ting på pcen og ting ifra kameraet. Lenke til kommentar
andm Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg tror det ville vært enklest å legge alt av film du skal vise inn på pc-en, for å så mikse det sammen til et ferdig resultat og vise det. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg tror det ville vært enklest å legge alt av film du skal vise inn på pc-en, for å så mikse det sammen til et ferdig resultat og vise det. hva med live video? Lenke til kommentar
andm Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hva med å koble alle kameraene til prosjektoren via de anologe utgangene? En prosjektor har jo som oftest et hav av tilkoblingsmuligheter, og du kan sannsynligvis skifte raskt mellom inn-kildene med et lite trykk på prosjektorens fjernkontroll... Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 eller bare leie\kjøpe seg en videomikser med dv inn? litt dritt at det blir somregel litt forsinkelse men.. jaja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå