Gå til innhold

Beyerdynamic Hodetelefoner hos 3dfxcool

Anbefalte innlegg

Høy klasse hodetelefoner nå i salg hos 3dfxcool.

[iMO]Dersom valget er Sennheiser eller Beyerdynamic, velger jeg klart Beyerdynamic.[/iMO]

BEYERDYNAMIC DT 770 PRO

BEYERDYNAMIC DT 880

BEYERDYNAMIC DTX 10

BEYERDYNAMIC DTX 20

BEYERDYNAMIC DTX 700

BEYERDYNAMIC DTX 800

BEYERDYNAMIC DTX 900

BEYERDYNAMIC RSX 500

BEYERDYNAMIC RSX 600

BEYERDYNAMIC DT 231

Med Hilsen

HiFitullingen meg ;)

Edit: eeeeh forgot something.... :whistle:

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikler endel på DT 770 Pro jeg :yes:

Må ha lukket konstruksjon om jeg skal kjøre Delta vifter i PC`n ;)

:p

Solgte Beyerdynamic da jeg jobbet med hifi, dengang hadde jeg stort sett prøvd det meste som var. Nå har jeg bare hørt endel lydteknikere`s uttalelser om DT 770 pro.

Om Beyerdynamic har fulgt samme spor som for 3-4år siden er det mer liv i de enn i Sennheiser. Burde være ett godt valg for de som liker litt dynamisk lyd. Det er nok også grunnen til at flere av deres konstruksjoner er lukket. Da omgivelses støy vil ødelegge stille-preiodene i musikken dersom de er åpne.

Lenke til kommentar

Det er mildt sagt dårlig skjerming i PC`er ja ;)

Men en eliminerer mye av problemene ved å kjøre signalet digitalt ut av PC`n til en ekstern DA converter. Jeg kjører slik i dag.

Det er en enorm fordel med lukkede hodetelefoner også, da med tanke på vifter og annen normal støy (ikke signalstøy).

Det er lite vits å kjøre dyre lydkort med mindre en kjører "high end" digital lydkort løsninger.

Jeg bruker enkelt og greit nVidia`s Soundstorm digitalt ut, og er fornøyd med det med tanke på lyd. Støy på signalet er det helt klart, men det er minimalt i forhold til å kjøre Analogt ut.

Skal jeg virkelig nyte musikk tar jeg meg en tur til broderen (Audio Physic Avanti III, Burmester 032 mm ;)).

Lenke til kommentar
  AveMORphine skrev:
Men er litt usikker på om de tallene stemmer. Anyways jeg har ikke vært HiFi gal på evigheter :p

Åh, jeg trodde det var noe man ble smittet av, og aldri ble kvitt! ;)

Btw, du kunne ikke forklare litt mer om den eksterne DA konverteren du bruker?

Jeg er egentlig ikke så fryktelig oppdatert på lydfronten nå for tiden, men sier ikke nei takk til mindre støy på anlegget!

Lenke til kommentar

Kjører en Sony QS Stasjoner MD spiller som "DA converter" for øyeblikket. En hvilken som helst løsning som gir deg mulighet for å flytte DA convertingen til utsiden av kabinettet vil forbedre lydkvaliteten.

Min MD spiller er ikke akkurat High End, men sammenlignet med interne DA converter løsninger i lydkort internt i maskinen er det en klar forbedring.

Lenke til kommentar

når du snakker on DA, mener du da der hvor digital signalet blir gjort om til analog signal, som da går rett til høyttalere/hodetelefoner? hvis så tror jeg at jeg har en god løsning på det problemet...

kose på pappa sin lommebok...

den der skulle nok gi et godt utgangspunkt. digitale signaler til den eksterne boksen, og noen gode hodetelefoner derfra...

må bare få hodetelefoner nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...