cheezes Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Når kommer Soldier of fortune 2 til Butikkene her i Norge?. Jeg har ventet utrolig lenge på det spillet, men har ikke lest noe sted om når det kommer. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Syns noen sa det skulle komme en gang i juni... Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Ifølge det nyeste nummeret av PC GAMER UK, er den forventede lanseringen i mai en gang. Går ut ifra når et spille kommer ut i England, så kommer den ut samtidig i Norge. Forresten, er det noen andre her på forumet som leser PC GAMER (den britiske versjonen, ikke den amerikanske/svenske)? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Jeg laster det ned nå...to filer på 750mb Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Heisann.. Har også lastet det ned. Det er en betaversjon da.. eneste som er tilgjengelig. (Beta 950) Spillet ser ut til å kunne bli bra det.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 jammen har ikke jeg fått hentet ned betaen i løpet av dagen også, gitt. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå