Stonescream Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Noen som har noe å si på lcd skjermer til en pris mellom 4000 og 6000. Ser for meg å kjøre min 19" Likom shit sammen med en 15" LCD skjerm på radeon 8500. gjerne DVI og analog inngang. Er de billige på psdata og komplett noe å satse på? Skal bruke den til å ha menyer og slikt til photoshop, 3dstudio og lignende programmer. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 http://www.komplett.no har en Eizo LCD 15" skjerm til 4695kr, det er ikke mange skjermer som er bedre enn denne. IT-avd. på BI i Sandvika har stort sett bare Eizo LCD skjermer og det er ikke uten grunn. Telcontar Lenke til kommentar
MMORE2001 Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Ikke sats på lcd,det er dyrt,liten sjerm og dårlig oppløsning.Om et par år når teknologien er bedre, imellomtiden vil jeg anbefale CTR sjermer! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. november 2001 Forfatter Del Skrevet 7. november 2001 Men så var det de med plassen en crt skjerm tar da.. En av de få fordelene, men den er stor da.... Grei å ha med seg også.. Men det blir ikke no kjøp før etter jul i alle fall. får se da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå