Xecuter Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Må jeg formatere eller installere noe på hard disken eller er den bare å sette den i??? (den er ny selvsagt) Takk for svar Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Den må prepareres ja. Kan dessverre ikke dette, men nå vet du iallfall BITTELITT mer Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 hvor stor er egentlig en x-box harddisk? har aldri eid en x-box. spør av nysgjerrighet Lenke til kommentar
Laman Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 hvor stor er egentlig en x-box harddisk? har aldri eid en x-box. spør av nysgjerrighet 8 gig. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Jeg hadde 10 gig i min... sjekk ut xbox-scene.com for klargjøring av ny hd. Endret 20. juni 2004 av Wipeout Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg hadde 8 GB på min jeg også...satte inn en ny på 120 GB... Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvis du har en ny hardisk som ikke er satt i en PC og du har en bios som støtter HDD swap (sjekk dette på forhånd...) så kan du bærmest bare sette HD-en inn i xboxen! Gjorde det selv nylig med å bruke denne fremgansmåten. Her kan du sjekke om biosen du har støtter HDD swap (meget trolig med mindre biosen er ganske gammel...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå