GullFisKeN* Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 hvordan legger jeg en conter-strike video i et innlegg liksom jeg tenkte jeg skulle legge en video av meg selv i cs Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg skjønnte ikke helt den... GullFisKeN* Skrevet 19/06/2004 : 22:00jeg tenkte jeg skulle legge en video av meg selv i cs legge en video i cs??? Det jeg TROR du mener er : "Hvordan lagger ut en CS Video i et Innlegg? Jeg tenkte jeg skulle legge ut en video som jeg har laget" Da svarer jeg : Du kan lage en hjemmeside, og putte videoen inn der, så kan du gi oss URL'en, så kan vi laste den ned! Jeg tror de holder på sånn at man kan legge inn videoer/lyd ol. i ett innlegg! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 record andthefilenamegoeshere i console for å se, playdemo andthefilenamegoeshere Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) -! oh my god, was that a dobbel? !- Endret 20. juni 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Tror vel det han EGENTLIG lurer på er hvordan man så gjør en .demo fil om til avi/mpg så dere faktisk KAN klikke på en link og se den. Istedet for å måtte laste demoen inn i deres kopi av half-life. Lenke til kommentar
GullFisKeN* Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg skjønnte ikke helt den... GullFisKeN* Skrevet 19/06/2004 : 22:00jeg tenkte jeg skulle legge en video av meg selv i cs legge en video i cs??? Det jeg TROR du mener er : "Hvordan lagger ut en CS Video i et Innlegg? Jeg tenkte jeg skulle legge ut en video som jeg har laget" Da svarer jeg : Du kan lage en hjemmeside, og putte videoen inn der, så kan du gi oss URL'en, så kan vi laste den ned! Jeg tror de holder på sånn at man kan legge inn videoer/lyd ol. i ett innlegg! det er det jeg lurer på ja hvordan jeg legger filmen jeg har laget i conter-strike inn på formuet jeg har lagt den omg til film ja. Lenke til kommentar
GullFisKeN* Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 noen som vedt hvor jeg kan legge filmen min på internett? jeg skal formatere pcen min så vill jeg forsatt ha filmen min forj eg har ikke gjort den ferdig ennda... pluss at dere kan se hvor god jeg er Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Da lager du deg en side på home og laster den opp der. Lenke til kommentar
GullFisKeN* Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 lol hvordan gjøre det da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det jeg TROR du mener er : "Hvordan lagger ut en CS Video i et Innlegg? Jeg tenkte jeg skulle legge ut en video som jeg har laget" Er det moro å sjå filmar av folk som "lagger ut" da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå