Ole Idole Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Ja, idag var vi så heldig å grise cola på tastaturet vårt. Vi ble litt sjokka med en gang, fordi når vi trykte på "o", så kom det "oø" istedet for "o". Derfor har vi tenkt å dele vår erfaring med dere, derfor har jeg lastet opp maaaaaaaaasse bilder av vår reperasjon, som dere kjære medlemmer kan få lov til å se på Bilde 1 - skru opp Bilde 2 - skru opp Bilde 3 - skru opp Bilde 4 - vaskinga Bilde 5 - vaskinga Bilde 6 - vaskinga Bilde 7 - delene Bilde 8 - delene Bilde 9 - siste bildet av delene Bilde 10 - sammenskruing Bilde 11 - sammenskruing Bilde 12 - sammenskruing Bilde 13 - sammenskruing Bilde 14 - sammenskruinga er snart ferdig Bilde 15 - Finalè, endelig ferdig Konklusjon Å søle coca cola på tastaturet er ganske kjedelig, ihvertfall når det er et veldig dyrt tastatur. Men nå var vi så heldige av det var et skikkelig bra tastatur, ellers hadde det gått i stykker. Nå sitter han ved siden av meg og skriver som bare f***. Alle bildene kan sees her Håper dette har vært en fin, "sak". Endret 19. juni 2004 av Ole Idole Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Fine greier. Nå vet jeg at mitt L-tech I-net nav SE også tåler en "vask". Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Tok kaffekoppen over eit litt eldre logitech tastatur, og oppbygninga er så og sei nøyaktig lik. Det einsate som ein må vere obs på er at den lille kretsen med åpen elektronikk, blir den ødelagt er det nok takk og farvel til edt tastaturet. Men bra logg på korleis redde eit dødsdømt tastatur. mvh JanEirik Edit Mitt 1000 innlegg her! Endret 19. juni 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Fine greier. Nå vet jeg at mitt L-tech I-net nav SE også tåler en "vask". Nå vet jeg og det, har prøvd å skru litt på mitt og (samme tastatur (ble vellykket)) Nå kom jeg nettopp på en ting til: Mens jeg spilte Trackmania, og spiste kvedsmat, sølte jeg mek i tastaturet... Endret 19. juni 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 hehe, dette så litt kinky ut... Lenke til kommentar
Ole Idole Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Hehe.. kjempe Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ah, ingenting er som et nyvaska tastatur. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 hm... Mitt Logitech tastatur, trådløst, tålte IKKE varm kaffe m/tilbehør Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 hehe, dette så litt kinky ut... Ahahah!! Så bra! Men back on topic: Kjekt å vite at tastaturet tåler en vask Lenke til kommentar
Ole Idole Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Ah, ingenting er som et nyvaska tastatur. Akkurat Ingenting er som et nyvasket tastatur.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har gjordt samme operasjon på mitt tastatur (samme typen), funka fint det. Eg hadde ikkje sølt væske i det da, men det trengte ein vask likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå