Gå til innhold

Feil på minnekort

Anbefalte innlegg

Jeg har et Fuji FinePix F610 kamera med et Fuji 128 mb xd-picture card. Og nå har det oppstått et stort problem!!!

Etter å ha brukt minnekortet (128 mb xd-picture card), og kopiert bilder frem og tilbake til pc'en fra digitalkameraet, har det kommet flere feil på minnekortet. Nå får jeg feil på ca 25-30 bilder av 200. Hvordan har dette skjedd? Jeg har tatt kortet ut av kamerat ca 5-6 ganger, så slitasjen der er minimal. Jeg har aldri dratt kameraet opp av ladestasjonen uten å slå av kameraet på riktig måte først, ei har jeg avbrutt kopiering av filer på noen som helst måte.

Dette skjedde forøvrig med alle mine 3 gamle minnekort til mitt Fuji FinePix 6800Zoom kamera også......!

Men det er verst at xd kortet er ødelagt. Kostet meg 800 kroner for et par måneder siden! :(

Hjelp!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et lignede problem selv. Skjøpte nettop canon ixus 500 og i gave fikk jeg et TwinMOS compact flash 128mb av en onkel. Dette kortet skulle kunne brukes på ixus 500, men fra første stund har det alltid komme opp beskeden : feil på minne kortet. Er det noe jeg kan gjøre med dette eller er det berre å sende det inn igjen? Og her kommer en litten anbefalig til alle som skal kjøpe minnekort. KJØP SANDISK :yes: Dette har også 5 års garanti ( gjelder da berre for dem som kan bruke sandisk minne kort)

mvh

duke88

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...