ThomasWH Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har et Fuji FinePix F610 kamera med et Fuji 128 mb xd-picture card. Og nå har det oppstått et stort problem!!! Etter å ha brukt minnekortet (128 mb xd-picture card), og kopiert bilder frem og tilbake til pc'en fra digitalkameraet, har det kommet flere feil på minnekortet. Nå får jeg feil på ca 25-30 bilder av 200. Hvordan har dette skjedd? Jeg har tatt kortet ut av kamerat ca 5-6 ganger, så slitasjen der er minimal. Jeg har aldri dratt kameraet opp av ladestasjonen uten å slå av kameraet på riktig måte først, ei har jeg avbrutt kopiering av filer på noen som helst måte. Dette skjedde forøvrig med alle mine 3 gamle minnekort til mitt Fuji FinePix 6800Zoom kamera også......! Men det er verst at xd kortet er ødelagt. Kostet meg 800 kroner for et par måneder siden! Hjelp!!! Lenke til kommentar
znapper Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Dette er da en ganske grei reklamasjonssak ? Minnekort skal jo fungere lenge de. Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Prøvd å formatere i kameraet? Lenke til kommentar
M25 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg har et lignede problem selv. Skjøpte nettop canon ixus 500 og i gave fikk jeg et TwinMOS compact flash 128mb av en onkel. Dette kortet skulle kunne brukes på ixus 500, men fra første stund har det alltid komme opp beskeden : feil på minne kortet. Er det noe jeg kan gjøre med dette eller er det berre å sende det inn igjen? Og her kommer en litten anbefalig til alle som skal kjøpe minnekort. KJØP SANDISK Dette har også 5 års garanti ( gjelder da berre for dem som kan bruke sandisk minne kort) mvh duke88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå