Elwiz Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 pappa har en gammel PC som jeg fikk.. jeg skal ha den inne i PC kassen. God idê Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Fjernet av moderator - Ingen grunn å legge ut lange quotes fra retningslinjene for å belære brukere. Bruk heller report knappen, og la oss slippe å se forumet forsøplet på den måten. Endret 21. juni 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ojojoj.. Dagens latterkrampe!! Kan en moderator flytte denne til "Offtopic -> Humor"? WORD men mesteren velkomme til forumet og du er gladelig velkommet til og lese ALT som står her og å poste i Off Topic->søppel Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 offtopic: ang siggen din.. i følge retningslinjene skal ikke sigg være lengre enn 4 linjer.. Forbudet mot spesifikasjoner i signatur er opphevet. Det betyr at reglene for bruk av signatur i korte trekk er følgende: - Kun bruk av ren tekst + BBcode - Teksten skal ikke overstige 4 linjer - Størrelsen på teksten skal være satt til minste [size=1] - Bilder er forbudt i signaturen - Innholdet skal ikke være av støtende slaget, av type personuthenging, rasisme etc. her er linken til den tråden hvem mener du? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) altså, mitt bidrag til denne tråden: aheahehehaeHEHEahHAEhaHAHEAahhehaehahEHhaeaheahhahHEhahaeaheaheheh [endret] Endret 20. juni 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Men fra drittslenging til alvor. Hvordan hovedkort har du? Det er dumt å kjøpe ny cpu hvis den ikke støtter hk ditt Endret 20. juni 2004 av Cloud Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 offtopic: ang siggen din.. i følge retningslinjene skal ikke sigg være lengre enn 4 linjer.. Forbudet mot spesifikasjoner i signatur er opphevet. Det betyr at reglene for bruk av signatur i korte trekk er følgende: - Kun bruk av ren tekst + BBcode - Teksten skal ikke overstige 4 linjer - Størrelsen på teksten skal være satt til minste [size=1] - Bilder er forbudt i signaturen - Innholdet skal ikke være av støtende slaget, av type personuthenging, rasisme etc. her er linken til den tråden hvem mener du? jeg mente elwiz Lenke til kommentar
Mester'n2k Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Men fra drittslenging til alvor.Hvordan hovedkort har du? Det er dumt å kjøpe ny cpu hvis den ikke støtter hk ditt HK? er det det store kortet? Om det er det: kortet er rødt, og en plass står det abit nf7 på og en anen plass står det nf7-s.. sikkert ikke noe bra kort Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Men fra drittslenging til alvor.Hvordan hovedkort har du? Det er dumt å kjøpe ny cpu hvis den ikke støtter hk ditt HK? er det det store kortet? Om det er det: kortet er rødt, og en plass står det abit nf7 på og en anen plass står det nf7-s.. sikkert ikke noe bra kort HK=Hovedkort, CPU=prosessor, GPU=Skjermkort, PSU=Strømforsyning, ram=minnebrikke bare så du vet det Edit: leif Endret 20. juni 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Tror lite på dette.. Første gang jeg skulle fikle med pc`en var jeg skikkelig usikker, mens du fyrer på med waterchill og plansliper cpu helt ned og litt lengre, og det er nesten første gang du har rørt en pc? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Men fra drittslenging til alvor.Hvordan hovedkort har du? Det er dumt å kjøpe ny cpu hvis den ikke støtter hk ditt HK? er det det store kortet? Om det er det: kortet er rødt, og en plass står det abit nf7 på og en anen plass står det nf7-s.. sikkert ikke noe bra kort Det kortet fungerer udmerket (Så lenge du ikke har planslipt det også da ) Men hvis du faktisk har plasnslipt cpu og trenger ny, kjøp en av følgende: XP2500 XP2800 XP3000 XP3200 Selv vil jeg anbefale XP2500/XP2800 Ps. Det følger med vifte/kjøler! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg tror han sa han var bitteliten fordi han skjønte etterhvert hvor dum feilen var... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg tror han sa han var bitteliten fordi han skjønte etterhvert hvor dum feilen var... Det kan godt hende.. Tror ikke den brukeren kommer til og være i bruk med det første.. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 lool!! har ikke sett mestern2k no lenger på forumet :O vi må ha skremt han bort Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) lool!! har ikke sett mestern2k no lenger på forumet :O vi må ha skremt han bort kanskje det....... stakkar han burda kanskje lage seg en ny brukerprofil så han slipper å ha dette hengenes over seg i all tid fremmover forresten cloud, likte signaturen din: Planslipe CPU? Dette er hvordan man IKKE skal gjøre det:P Endret 21. juni 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 http://forum.overklokking.no/index.php?showuser=46690 Litt offtopic, det du har i siggen din stemmer ikke For jeg spiller cs, syns det ruuuuler men jeg kjøper andre spill også Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Bra at'n tør prøve da i alle fall Men burde vel kanskje sjekke litt på forhånd... Jeg er ikke helt lur jeg heller da. Satte inn ny HD og skjermkort, og skrudde på pc'en. Etter at den var kommet inn i windows så begynte pc'en å ule noe sinnsykt; Jeg visste jo ikke hva det var, og lot den ule fra seg... Den grønne lampa på pc'en (den som alltid lyser når pc'en er på) begynte å blinke mens pc'en ula... Hva i He***** tenkte jeg. Sjekka tempen på CPU'n, og den var 98C.... Skrudde opp pc'en og så at jeg hadde klart å stappe en IDE kabel inn I CPU vifta..... Klarte ikke å dra rundt.... Men prossesoren overlevde! Hadde stått på i 10min og holdt mellom 80-100C, er jo litt godt gjort å overleve det? (Var en 1,1Ghz celeron, så det hadde ike vært så farlig da men... ) EDIT: Prossesoren min holder vanlig rundt 55-65C, det er vel ikke farlig (for et år siden holdt den 45-55) Endret 21. juni 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Dette må jo være kødd! Jaja, lo godt Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) HAHAHAHAHHAHAHAHA!!!! LOL!!! Sorry at jeg ler assa men..tydlig at u r "litt" grønn innen data.. Men velkommen til forumet, og som sagt tidligere, hør deg litt omkring før du begynner med noe på pcen.. Bare et lite tips. EDIT: Innlegg nr. 64 Endret 21. juni 2004 av steinslett Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg syns nå at den amd'en fikk den behandlingen som den fortjener.... altså den yter jo ikke noe bedre uanz Dette kan umulig være sant, eller????? Om du ikke kan noe med pc, hva gjorde du så inni kabbise???? Selv søs klarer og håndtere en pc bedre enn deg Hun er 9 år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg