Locci Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 omfg 10 år å leker me pc,n ikke bra Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 er du 10år kan jeg skjønne du er så dum... begynn på skole kansje du å finn på noe annet enn data, for det trur jeg du har hatt nok erfaringer med! f.eks dukker å lego trur jeg passer for deg:) Skjerp deg Zer0z. Enig at det er litt (veldig) komisk men det har du påpekt mange ganger alt. Edit: Mente ikke deg Axentrix kanskje jeg er det.. får vell skjerpe meg da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ikke sticky, men stenges? Hvis dette ikke var tull, var det ikke morsomt i det hele tatt, bare tåpelig. Hvis det er noe som faktisk skjedde tror jeg trådstarter har fått med seg at han/hun kanskje skal sjekke opp litt før man begir seg ut på et slikt prosjekt. Anyway, bare tull og tøys her også, ikludert dette svaret... Lenke til kommentar
Duke_Forau Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Hvorfor snakker du til deg selv? Endret 19. juni 2004 av Duke_Forau Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 men du Mester'n2k .. Du burde kanskje holdt deg til ferdigbygde pcer. eller lavær å fikle med maskinen. hvis det blir nokka galt med pcen så lever den inn på service, ELLEr få noen som kan pc å hjelpe deg:) Lenke til kommentar
Mester'n2k Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 ok, dere synes det er morosamt.. men kan derre fortelle meg hvilken prossesor jeg skal kjøpe da.. snakket med kompisen min, han hadde et nf7 et eller annet stort kort liggende som jeg kunne låne.. han sa jeg mått kjøpe en AMD prossesor.. Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 men du Mester'n2k .. Du burde kanskje holdt deg til ferdigbygde pcer. eller lavær å fikle med maskinen.hvis det blir nokka galt med pcen så lever den inn på service, ELLEr få noen som kan pc å hjelpe deg:) Har hørt det nå ja Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) hehe... Det er nesten så jeg har lyst til å spørre: Hvordan vannkjøling har du egentlig laga deg????? Ehh..stakar deg altså...men den var virkelig genial... Hvordan prosessor?? Har du et Socket A hovedkort.. kjøp deg en Pentium og en hammer... Da passer det bra Endret 19. juni 2004 av DeathByDigital Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Tror denne begyner og bli litt vel offtopic jeg.. kanskje på tide og stenge den? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Tror denne begyner og bli litt vel offtopic jeg.. kanskje på tide og stenge den? indeed. btw. mester'n2k: gratulerer med den raskest voksende tråden ever over 4 sider på under 1 time Lenke til kommentar
Mester'n2k Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg laget meg water chill, kjøpte det av en jeg møtte på skolen Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg laget meg water chill, kjøpte det av en jeg møtte på skolen da har du jo ikke "laget" .. du har kjøpt... (lol) Lenke til kommentar
Mester'n2k Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg laget meg water chill, kjøpte det av en jeg møtte på skolen da har du jo ikke "laget" .. du har kjøpt... (lol) Nei, jeg satte det sammen selv.. det lekker litt der slangene og tanken kobles sammen Lenke til kommentar
ProSonic Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) lol, dagens latterkrampe.. Btw Diablito2k: :Þ Endret 19. juni 2004 av ProSonic Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Haha, håper detta er kødd....? Men men, lykke til med å lage water chillen og kjøpe ny cpu Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Her er noe for deg.... sorry, men.... det er definitivt stedet å starte... og hold pølsene unna hardwaren til du har lært litt mer om pc.... No offence.... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Stakkar gutt. Tipper han kommer til å hollde seg et stykke unda hw.no en god stund.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg