Mester'n2k Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 STICKY!!!!! Unskyld at jeg ler på ditt vegne, men det var litt humoristisk da... jaja, det er jo første gangen jeg rører en PC nesten.. en kompis av meg som viste meg den.. Jeg har jo ikke tapt noe penger på det enda da.. btw. noen som vet om lian li er bra? Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 STICKY!!!!! Unskyld at jeg ler på ditt vegne, men det var litt humoristisk da... jaja, det er jo første gangen jeg rører en PC nesten.. en kompis av meg som viste meg den.. Jeg har jo ikke tapt noe penger på det enda da.. btw. noen som vet om lian li er bra? Bra, men dyrt Lenke til kommentar
Mester'n2k Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 det er ikke så farlig.. penger har jeg,.. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 For det første, du høres for dum ut så tror du er en som bare kødder, eller er bare sinnsyk dum Å vist du har hatt en amd så kan du vel ikke kjøpe men intel på samma hk Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 For det første, du høres for dum ut så tror du er en som bare kødder, eller er bare sinnsyk dum Å vist du har hatt en amd så kan du vel ikke kjøpe men intel på samma hk Meget bra poeng. Lenke til kommentar
Mester'n2k Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 For det første, du høres for dum ut så tror du er en som bare kødder, eller er bare sinnsyk dum Å vist du har hatt en amd så kan du vel ikke kjøpe men intel på samma hk vet ikke jeg.. kan ikke PC.. en kødd? nei det er det ikke, men tror ikke den PC'n jeg fikk var noe bra Lenke til kommentar
Mester'n2k Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 drit i å mobb meg da.. er tross alt ikke min feil at jeg som ødela prosessoren da.. han som sa det til meg som har skyla da men går det ikke an å reparee den igjen? f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten det prosessorhullet i hovedkortet Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 For det første, du høres for dum ut så tror du er en som bare kødder, eller er bare sinnsyk dum Å vist du har hatt en amd så kan du vel ikke kjøpe men intel på samma hk vet ikke jeg.. kan ikke PC.. en kødd? nei det er det ikke, men tror ikke den PC'n jeg fikk var noe bra noe man FÅR er skjelden veldig bra... Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 drit i å mobb meg da.. er tross alt ikke min feil at jeg som ødela prosessoren da.. han som sa det til meg som har skyla da men går det ikke an å reparee den igjen? f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten det prosessorhullet i hovedkortet Nei Lenke til kommentar
Locci Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Bra jobba me den amd,n neste gang er det kanskje en fordell å spøre først? Ja lianli er kjent for god kvalitett du kan kjøpe det på www.microplex.no Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 drit i å mobb meg da.. er tross alt ikke min feil at jeg som ødela prosessoren da.. han som sa det til meg som har skyla da men går det ikke an å reparee den igjen? f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten det prosessorhullet i hovedkortet enda værre , er ikke 1 april idag Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 drit i å mobb meg da.. er tross alt ikke min feil at jeg som ødela prosessoren da.. han som sa det til meg som har skyla da men går det ikke an å reparee den igjen? f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten det prosessorhullet i hovedkortet ok. hint nr1. IKKE KØDD MED CPUEN FFS! hint 2. er du usikker, spørr her på forumet først.. 98% av de som er her har garantert mer peil enn vennen din... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 drit i å mobb meg da.. er tross alt ikke min feil at jeg som ødela prosessoren da.. han som sa det til meg som har skyla da men går det ikke an å reparee den igjen? f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten det prosessorhullet i hovedkortet du er ufrivillig morsom svar: Nei... Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten det prosessorhullet i hovedkortet øøø??? har du slipa til EN AMD prosessor for å prøve å settte den i et Intel hovedkort?: S Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Tror detta er bedre en casemod osv jeg Lenke til kommentar
Mester'n2k Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten det prosessorhullet i hovedkortet øøø??? har du slipa til EN AMD prosessor for å prøve å settte den i et Intel hovedkort?: S Den var liten den greia ja Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten det prosessorhullet i hovedkortet øøø??? har du slipa til EN AMD prosessor for å prøve å settte den i et Intel hovedkort?: S Det er faktisk godt mulig at han kan ha funnet på noe slik Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 HUFF!!kor dum folk kan bli ass`? DU er værre enn han som stappa i et AGP kort i en PCI slot... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Vurdert og kjøpe en ferdig PC?, slik som du slipper og sette sammen selv... Tror det hadde vært noe for deg jeg ja.. Ikke for å være slem eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg