Mester'n2k Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei, jeg er helt ny innen data og har laget meg vannkjøling.. Jeg hadde på masse kjølepasta og slikt.. Jeg har hørt at man kan slipe av overflaten på prossesoren for å få bedre kjøling, så jeg tok frem sånn mouse greier og slipet den ned med ca en 0,5-1mm etter så skulle jeg starte PC'n etter på men den ville ikke starte fikk bare noe piping.. 1 Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) haha :!: , du gjore ikke det? kjærnen skal du ikke røre... omg.. hvilken prosessor var det btw? å HVOR har du hørt at man skal slipe ned kjærnen på den for å få bedre kjøling? hvorfor pcen ikke fungerer, det TRUR jeg du kan tenke deg godt selv... fordi du har slipa ned prosessoren din... Velkommen til forumet btw Endret 19. juni 2004 av Zer0z Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Litt av en start i forumet. Velkommen skal du være:) Lenke til kommentar
Mester'n2k Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 haha :!: , du gjore ikke det? kjærnen skal du ikke røre... omg.. hvilken prosessor var det btw? å HVOR har du hørt at man skal slipe ned kjærnen på den for å få bedre kjøling? hvorfor pcen ikke fungerer, det TRUR jeg du kan tenke deg godt selv... fordi du har slipa ned prosessoren din... :!: :!: Det var en sånn socke A prossesor.. AMD tror jeg.. fikk den av en kompis. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Var godt du ikke betalte noe for den da i det minste. På komplett.no kan du bestille deg ny cpu Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 jaja, veit du hva du kan gjøre med den prosessoren ?? 1. gå til kjøkkenet 2. finn raskbøtta 3. kast den der 4. kjøp ny prosessor Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Du har sikkert hørt om plansliping! Det betyr IKKE at du skal pusse ned 1mm... Lenke til kommentar
Mester'n2k Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Var godt du ikke betalte noe for den da i det minste. På komplett.no kan du bestille deg ny cpu ok, hva slags prossesor bør jeg kjøpe da? har hørt at intel er bra Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 amd prosseosrene (de vanlige) har jo coren åpen, så du har nettopp slipt bort "hjernen" i maskinene din :p kanskje undersøke litt mer neste gang ? Lenke til kommentar
Duke_Forau Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei, jeg er helt ny innen data og har laget meg vannkjøling.. Jeg hadde på masse kjølepasta og slikt.. Jeg har hørt at man kan slipe av overflaten på prossesoren for å få bedre kjøling, så jeg tok frem sånn mouse greier og slipet den ned med ca en 0,5-1mm etter så skulle jeg starte PC'n etter på men den ville ikke starte fikk bare noe piping.. LOL, bare logg deg på komplett.no og kjøp ny du! Lenke til kommentar
Mester'n2k Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 amd prosseosrene (de vanlige) har jo coren åpen, så du har nettopp slipt bort "hjernen" i maskinene din :p kanskje undersøke litt mer neste gang ? ok.. tror kanskje det.. har litt lyst på og starte med casemodding da.. såg slike lian li PC kasser på en side... husker ikke hvilken. jeg kan skjøre ut med stikksag og så sette inn glass.. (hvor kan jeg kjøpe det??) Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Neste gang spør du først, og sliper etterpå Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 amd prosseosrene (de vanlige) har jo coren åpen, så du har nettopp slipt bort "hjernen" i maskinene din :p kanskje undersøke litt mer neste gang ? D E T hadde vert en ide ja Bruk hodet Ligg bredt Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 amd prosseosrene (de vanlige) har jo coren åpen, så du har nettopp slipt bort "hjernen" i maskinene din :p kanskje undersøke litt mer neste gang ? ok.. tror kanskje det.. har litt lyst på og starte med casemodding da.. såg slike lian li PC kasser på en side... husker ikke hvilken. jeg kan skjøre ut med stikksag og så sette inn glass.. (hvor kan jeg kjøpe det??) spørr etter plexi glass hos en glassmester, 2-4mm tykt Lenke til kommentar
Mester'n2k Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Glassmester? finnes det en sånn i norge? Endret 19. juni 2004 av Mester'n2k Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 de finnes over alt..... (lol) Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Ojojoj.. Dagens latterkrampe!! Kan en moderator flytte denne til "Offtopic -> Humor"? EDIT: Post nummer 512!! Endret 19. juni 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 STICKY!!!!! Unskyld at jeg ler på ditt vegne, men det var litt humoristisk da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg