The_evil_blue_toad Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har en creative notebook optical mus til bærbare pcer med usb kabel. Da jeg setter denne inn i pcen får jeg beskjed om at windows ikke kjenner igjen usb-enheten. Noen som har vært ute for det samme og har en løsning? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvilken bærbar? Har den samme porten fungert med andre USB-enheter tidligere? Har sett dette hvis "guidingen" inni USB porten er knekt bort slik at det er bare pinnene som står igjen, da blir det kontaktproblemer Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Ja usb inngangen på pcen fungerer fint. Musen har fungert fint den og inntil nå. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Det er forresten en Acer travelmate 242 ett eller anna! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ja usb inngangen på pcen fungerer fint. Musen har fungert fint den og inntil nå. Hvordan vet du at usb'en fungerer da? Har du sjekket den på en annen måte etter at musen sluttet å virke? Antagelig er det ikke den, men jeg vet ikke hva det er... Kan det ha noe med driverne å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå