eierdegics Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har sett mange fått egne bilder og sånt når de skal tagge. åssen får man det til a? trenger man program eller no sånt?? Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Søk på google. etter counter strike sprays. F.eks også er det ett programm som jeg ikke husker navnet på akkurat nå, men skal editere når jeg finner det. Edit: Wally tror jeg det heter. Endret 19. juni 2004 av Freestyler^ Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Wally kan du laste ned her. Skjønner ikke helt programet selv, men Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg skjønte heller ikke så mye av wally. Jeg fikk lagd logoene, men skjønte ikke hvor jeg skulle legge dem :/ Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Hvis dere klarer å få lagd en "wad" fil så skal dere gi den navnet "tempdecal" og legge den i CStrike mappa så er er sprayen som dere tegnet der når dere skal spraye i spillet Er ikke helt 100&% sikker men jeg mener det var sånn jeg gjorde det sist. Endret 19. juni 2004 av Freestyler^ Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Skal den ikke kalles pldecal.wad da? Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 takk, jeg prøvde å lage det på paint men det gikk ikke bra! Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Skal den ikke kalles pldecal.wad da? Jo, kan være det.. sier noe der Men det som er så rart er at jeg ikke finner en sånn fil i HL mappen min Endret 20. juni 2004 av Freestyler^ Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Skal den ikke kalles pldecal.wad da? Jo, kan være det.. sier noe der Men det som er så rart er at jeg ikke finner en sånn fil i HL mappen min Hos meg funker den hvis den heter tempdecal.wad men ikke pldecal.wad :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå