Ash Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Jeg får et slikt hovedkort på fredag og foreløpig har jeg funnet delte meninger om det. Heldigvis er det ikke like mye dritt å finne om dette hovedkortet som det er om det A7V333 kortet jeg bytter inn. Foreløpig har jeg funnet ut at det kan være problemer med WinXP installasjon med usb enheter tilkoblet. Og lydkort driverne er ikke 100 for å si det sånn. Noen som har "hands on" erfaring med et slikt hovedkort, så vær snill og del dine erfaringer med meg!? Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Har et sånn i den ene PC-en min, funker som en drøm, hadde ingen problemer med Winxp installasjonen. Eneste som var litt rart var at Audio amr kortet var vanskelig å sitte i, virket som det var for langt, men nå jeg løsnet litt på skruene som holder hk så fikk jeg det inn. Bruker PC-en til mp3 og div-x hovedsaklig. Er 'damen sin' pc, siden hun liker FPS spill (ikke alle som har dame som har runda Serious Sam 2 hehe) så har jeg hun fått en Abit Gf4 mx 440 som også har veldig bra tv-out. Kjører en T-bird 1,2ghz. og får ca 5000 i 3dmarks med Gf4 MX kortet som holder lenge. NB! Husk du bør kjøre to stk minnebrikker i Nforce hovedkortene for å få max minne ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå