Gå til innhold

Noen som har erfaring med ASUS A7N266-C??

Ash

Anbefalte innlegg

Jeg får et slikt hovedkort på fredag og foreløpig har jeg funnet delte meninger om det. Heldigvis er det ikke like mye dritt å finne om dette hovedkortet som det er om det A7V333 kortet jeg bytter inn. :grin:

Foreløpig har jeg funnet ut at det kan være problemer med WinXP installasjon med usb enheter tilkoblet. Og lydkort driverne er ikke 100 for å si det sånn.

Noen som har "hands on" erfaring med et slikt hovedkort, så vær snill og del dine erfaringer med meg!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et sånn i den ene PC-en min, funker som en drøm, hadde ingen problemer med Winxp installasjonen.

Eneste som var litt rart var at Audio amr kortet var vanskelig å sitte i, virket som det var for langt, men nå jeg løsnet litt på skruene som holder hk så fikk jeg det inn.

Bruker PC-en til mp3 og div-x hovedsaklig. Er 'damen sin' pc, siden hun liker FPS spill (ikke alle som har dame som har runda Serious Sam 2 hehe) så har jeg hun fått en Abit Gf4 mx 440 som også har veldig bra tv-out.

Kjører en T-bird 1,2ghz. og får ca 5000 i 3dmarks med Gf4 MX kortet som holder lenge.

NB! Husk du bør kjøre to stk minnebrikker i Nforce hovedkortene for å få max minne ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...