B4stian Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 ikke for å være pirkete men nå må det snart komme bilde av arbeid og ikke tegninger. er kabinettet ditt fortsatt på tegne bordet? er det bare på tegne bordet så be en moderator om å flytte tråden over på "casemods" som jeg skrev i en post lengre opp på siden så skal jeg kjøpe kryssfiner sannsynligvis i morra eller onsdag. da vil de første bildene komme fortløpende.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 hehe, ingen fare.. vet at jeg kanskje skulle vente litt med posten, men ville ha fleres synspunkter før jeg begynte å skjære i finéen.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det jeg mente med tvinger på finnér platene... Det var at når du skal skru sammen platene, så må du feste en tvinge på den plata du skal skru inn skruen på kanten (yttersiden) slik at skruen du skal skru inn ikke sprekker opp treverket! (for det blir du vell ikke så glad over ) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Det jeg mente med tvinger på finnér platene... Det var at når du skal skru sammen platene, så må du feste en tvinge på den plata du skal skru inn skruen på kanten (yttersiden) slik at skruen du skal skru inn ikke sprekker opp treverket! (for det blir du vell ikke så glad over ) okey, skal passe på det! de første bildene fra snekringen kommer nok i morra (hvertfall materiale, verktøy og tegninger.. snekringen starter nok først når jeg mottar hk'et.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 oki... gleder meg. Alltid gøy å se hva slags idéer som folk har. Greit å få litt inspirasjon vetz Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 har fått litt materiale nå.. venter til litt senere med bildene siden hardware-produktene ikke har kommet til meg ennå Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) alt materiale er bestilt, venter bare på delene før snekringen begynner.. EDIT: kommer til å gå for en liten boks på ca. 30*35*10 cm! Endret 25. juni 2004 av datating Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Nå kommer prosjektet no vei ? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå