Gå til innhold

Litt info om LG G7200

Anbefalte innlegg

Drar til Rhodos i morgen, blir borte i 14 dager. Håper på noen saftige nyheter da:) skal kjøpe meg en ny, bra, solid en når jeg kommer hjem vett!:)

*Glede seg*

God tur :) Har sikkert komme noe fint innen du er hjemme :)

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk ja, Sc0oT :)

Motorola? hehe, beklager, men jeg liker ikke motorola :ermm:

Ikke nokia for å si det slik heller! Er det bare meg? vil ha en mobil med kvalitet!

Tror nok det er bare deg ja, viss du avskriver Motorola V600 grunnet kvalitet.

Tror du skal vente rimelig lenge viss du skal ha en "sexy" telefon(som du kaller det) som danker ut V600 på funksjonalitet og design.

Har bare kommet over et minus da det gjelder V600, og det er minnekapasiteten.

V600 en kavlitetsløs telefon? ja ja........ :no:

Lenke til kommentar
Tror nok det er bare deg ja, viss du avskriver Motorola V600 grunnet kvalitet.

Tror du skal vente rimelig lenge viss du skal ha en "sexy" telefon(som du kaller det) som danker ut V600 på funksjonalitet og design.

Har bare kommet over et minus da det gjelder V600, og det er minnekapasiteten.

Altså, jeg kjenner ikke til Motorola, så vil jeg ikke begynne å satse på det, ser fram til LG, SE, Samsung eller Panasonic jeg.. Det er liksom favorittene mine, kan hende jeg går glipp av noe stort, det er bare jeg som er slik ;) Motorola er sikkert en veldig bra tlf, sier ikke noe på det :w00t:

Lenke til kommentar

Hva er bra med 6260?

Den er stor.

Den er tung.

Den har ikke kommet enda.

Den blir sannsynligvis dyr.

Den har samme oppløsning i kameraet som man brukte i 2002.

Jeg ser heller ingenting som tyder på at den har stereo, ikke at det er noe annet som tyder imot det. Men hvis den hadde hatt det ville det vel stått på produktsiden.

Så altså, hva er bra med 6260?

Lenke til kommentar
Hva er bra med 6260?

Den er stor.

Den er tung.

Jeg ser heller ingenting som tyder på at den har stereo, ikke at det er noe annet som tyder imot det. Men hvis den hadde hatt det ville det vel stått på produktsiden.

Hva er bra med 6260?

Jeg har hatt P800 lenge. Den er stor, jeg be vant til det. 6260 er slankere, heldigvis.

--------------- , , -------------

Det har ikke LG G7200 heller

Ja, det er 7610 også (ser ingen grunn til at denne skal bli dyrere)

Jeg personlig driter en hard en i kameroppløsning, det er ikke det som teller. Heller en 0,3MP med gode bilder, enn 1MP med middels bilder...

Stereo, joda, det kan fort bli et minus om den ikke har det

Lenke til kommentar

Sitat amobils artikkel: "Telefonen har innebygget MP3-spiller, og ja, 6260 har stereo."

Ellers har telefonen PTT, og vil koste rundt 4000 (ifølge amobils artikkel), noe som tross alt ikke er så ille i og med at det er en symbian.

Dette er absolutt ikke den telefonen jeg ville ha brukt pengene mine på, men den må kunne nevnes som et alternativ. Jeg ville ikke kjøpt den pga størrelsen og utseendet, pluss det faktum at den mangler ytre skjerm. Dessuten er det ikke mitt yndlingsmerke akkurat (høyst subjektivt!).

Lenke til kommentar
Hva er bra med 6260?

Den er stor.

Den er tung.

Hva er bra med 6260?

Jeg har hatt P800 lenge. Den er stor, jeg be vant til det. 6260 er slankere, heldigvis.

--------------- , , -------------

Det har ikke LG G7200 heller

Ja, det er 7610 også (ser ingen grunn til at denne skal bli dyrere)

Jeg personlig driter en hard en i kameroppløsning, det er ikke det som teller. Heller en 0,3MP med gode bilder, enn 1MP med middels bilder...

Stereo, joda, det kan fort bli et minus om den ikke har det

Skjønner ikke akkurat hva du mener. Omformuler litt? Skjønner ikke om du mener at den er bra, eller om du er enig i mitt spørsmål om at det ikke er så mye bra med den.

Du velger å sammenligne med 7610, jeg velger å sammenligne med SX1:

De er begge like store (pluss minus en halv ccm).

SX1 er 12 gram lettere (eller no sånt).

SX1 er allerede på markedet.

SX1 har stereo.

og det som jeg ihvertfall synes er viktigst: SX1 er nok omtrent 50% av prisen til 6260.

6260 har nok noen fordeler, som normalt tastatur (personlig synes jeg ikke det er så stor fordel, men andre gjør det) og støtte for themes.

Men som sagt.. skjønner ikke helt hva folk ser i 6260.. Dette er da mer eller mindre en 7610 i ny forpakning, som mer eller mindre er en 6600 i ny forpakning.. Jeg foretrekker fremskritt, og det ser jeg ingenting av i 6260.

Lenke til kommentar
Sitat amobils artikkel: "Telefonen har innebygget MP3-spiller, og ja, 6260 har stereo."

Ellers har telefonen PTT, og vil koste rundt 4000 (ifølge amobils artikkel), noe som tross alt ikke er så ille i og med at det er en symbian.

Dette er absolutt ikke den telefonen jeg ville ha brukt pengene mine på, men den må kunne nevnes som et alternativ. Jeg ville ikke kjøpt den pga størrelsen og utseendet, pluss det faktum at den mangler ytre skjerm. Dessuten er det ikke mitt yndlingsmerke akkurat (høyst subjektivt!).

Om vi skal stole på slike tidlige uttalelser angående pris er jeg ikke helt sikker på.

Jeg bringer frem et eksempel:

Ved lansering av K700 i mars skrev amobil:

Prisen er ventet å ligge på rundt det samme nivået som T630 gjør i dag.

Mobilen viste seg å ende opp på omtrent tusen kroner mer enn dette.

Men, vi får vente å se. Jeg tviler sterkt på at 6260 "kun" vil koste 4000 kr.

Får håpe de har rett angående stereo :)

Og angående PTT; Hvilken rolle spiller det for oss nordmenn som ikke har PTT-tjeneste fra våre operatører? Vi får jo vente å se om det kommer, det også :)

edit: Beklager dobbeltposting, glemte at forige post i tråden var min.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Jeg synes det er en stor fordel med normalt tasteoppsett, samt at det er en klapptelefon (jeg er svak for disse). Jeg skulle prøve å vri om innlegget ditt til noe positivt om 6260, men ser at jeg ikke lykkes helt...

Nuvel, smaken er som baken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...