Haldiz Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Håpet at noen kunne hjelpe meg litt. Win xp begynnte å henge seg å va helt ustabil. En god grunn til å formatere spør du meg. Når jeg endeligt skulle begynne å formatere startet problemene, først så ville den ikke formatere pga. hardiskken var skadet. Jeg flytta den over te en annen maskin å formaterte inne i win å det funka helt fett Satt te bake hardiskken å begynnte å boot'e. Men når filene var flyttet over å skulle restarte, kom blå skjermen opp med forklaring på mangel av dll. filer. Det samme skjedde men win2k bare en annen dll.fil som manglet. Jeg har prøvd med 2 forskjellige cd'er av win xp og 1 win2k. Hva kan det være. Takker på forhånd Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 må vel være harddisken så begynner å ta kvelden da tenker jeg. har du prøvd å formatere en annen harddisk i din pc? hvis du får gjort dette fett så er det disken din som tar kvelden snart. Lenke til kommentar
sim Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Ring microsofts supporttelefon, de svarer deg på slike spørsmål så lenge du har lisensene i orden. Endret 19. juni 2004 av sim Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Kan og være minnet som holder på å ta kvelden.. Søk etter memtest på google.com, og sjekk om det finner noen feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå