Gå til innhold

ny pc, til spill og grafikk

Anbefalte innlegg

hei, jeg har bestemt meg for å kjøpe en ny pc, jeg følger med på testene dinside har og fredag for en uke siden kom de med sesongens siste oversikt.

jeg har foreløpig lagt meg på komplett sitt tilbud, og lurte på om dette er en grei pc. hvis noen har andre gode forslag er følgende kriterier viktig:

- er den lett å oppgradere /få tak i deler til seinere?

- er det mulighet for dualscreen (er det i komplett sitt tilbud)

- dvd brenner

- 17"lcd

det er de grove trekkene jeg kunne tenkt meg. noen som kan hjelpe meg med å finne ut om komplett (eller andre) sitt tilbud passer?

testen

komplett sitt tilbud

på forhånd takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser fin ut komplett sin pc :) Eneste skjermkorte (ATI Radeon 9800SE) jeg er litt usikker på. Noen som har erfaringer fra dette kortet?

Kortet støtter jo også 2 skjermer. Eizo lager veldig gode lcd skjermer, og en 17" er ikke å se bort ifra. DVD brenner med støtte for +/- RW og de nye 8,5 GB platene er også positivt.

Lenke til kommentar
Ser fin ut komplett sin pc :) Eneste skjermkorte (ATI Radeon 9800SE) jeg er litt usikker på. Noen som har erfaringer fra dette kortet?

Kortet støtter jo også 2 skjermer. Eizo lager veldig gode lcd skjermer, og en 17" er ikke å se bort ifra. DVD brenner med støtte for +/- RW og de nye 8,5 GB platene er også positivt.

kjøp heller 9800 pro eller xt (hvis du har råd) da får du mer ytelse for penga....

Lenke til kommentar
kjøp heller 9800 pro eller xt (hvis du har råd) da får du mer ytelse for penga....

Å kjøpe 9800XT, er etter min mening det dummeste kjøpet du kan gjøre nå...

X800PRO koster ca det samme, og yter mye bedre.

Endret av Shader
Lenke til kommentar

Å kjøpe 9800XT, er etter min mening det dummeste kjøpet du kan gjøre nå...

X800PRO koster ca det samme, og yter mye bedre.

jepp, vist du skal ha xt bør du heller legge på noen lapper ekstra å kjøpe x800

Lenke til kommentar

Det spørs jo hvor mye penger han skal ligge i det og da. Bestiller jo ferdig PC fra komplett, ikke sikkert han vil skifte nye komponenter.

Et meget godt kort for en god pris er Radeon 9800 PRO, et enda bedre kort til en litt høyere pris får du i x800 serien.

Lenke til kommentar

jeg er på jakt etter en pc i det prisområdet. ca 11 000.

er det lett å oppgradere komplett pcen seinere? er det deler som er kjente, holder en stund og lette og få tak (til seinere oppgradering)?

noen som ser noe negativt med maskinen? :)

edit: hva er forskjellen på et r9800pro og det som følger med.

ram har jeg tenkt å kjøpe mer av, ikke sikker på om jeg skal gjøre det med en gang eller vente litt.. noen forslag?

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...