BluE_MoON Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Kjøpte meg noen sånne små CDR plater bare fordi dem var så søte .. hehe .. Noen som vet om dem finnes i CDRW? Eventuelt hvor jeg kan kjøpe dem ? Lenke til kommentar
xstian Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hmmm... tror du skal lete lenge, gitt. Det har ihvertfall jeg gjort... :wink: -xstian Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 http://www.internetthuset.no/ Lenke til kommentar
xstian Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 jeg kjøpte mine små, søte cd-r fra optical storage, men de er jo en distributør, så hmm... har du en binders-butikk i nærheten, kan du spørre om de kan skaffe? xstian Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Det finnes små CDRW. Spørsmålet er bare hvem som selger. den eneste plassen jeg har sett, var hos http://www.hcs-electronics.no eller noe sånt. men de selger ikke lenger. det går sikkert an å spør om hvor de fikk de fra. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 fikk svar fra verbatim: "Thank you for contacting Verbatim. 8cm CD-RW discs do now exist but they are new. Verbatim will be adding them to the range in June. " -xstian Lenke til kommentar
BluE_MoON Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Konge at Verbatim kommer med mini CDRW plater .. Verbatim er jo det klart beste merket. Det var kun verbatim som funker når jeg tar backup av Playstation2 spillene mine. Har prøvd med mange andre merker og flere forskjellige CD brennere uten at det funker, men Verbatim har aldri feilet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå