Gå til innhold

the sims spillene

skilli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte spillene godt til å begynne med, men etterhvert så har de vist seg å være de mest irriterende spillene jeg har vært borti.

Byggemodusen er artig, men bortsett fra det, så er det egentlig ikke noe bra.

Folka der er stokk dumme. Jeg skulle ønske jeg kunne filleriste dem så de kanskje forsto at når jeg sier de skal hente inn posten, så SKAL de hente inn posten, og lignende.

The Sims berger en noenlunde terning fra meg fordi det har gitt meg mye underholdning. Men når ikke høyt opp på grunn av at det rett og slett er sinnsykt irriterende

Terningkast 3

Lenke til kommentar

The Sims spillene er bra, og er vel et av verdens mest solgte spill (80% jenter sikkert :D) Men Maxis eller EA har surfet alt for lenge på the sims bølgen, ved å gi ut expansion packs hele tiden. Men The Sims er et hyggelig og underholdene spill, som man sitter og spiller i mange timer, første gangen.

Her er alle The Sims spillene.

- The Sims <---- *Den beste*

- The Sims Exp: Livin it Large

- The Sims Exp: Deluxe Edition

- The Sims Exp: House Party

- The Sims Exp: Hot Date

- The Sims Exp: Online

- The Sims Exp: Vacation

- The Sims Exp: Unleashed

- The Sims Exp: Super Star

- The Sims Exp: Makin' Magic

- The Sims Exp: Mega Deluxe

- The Sims Exp: Double Deluxe

Så har vi også... :scared:

The Sims: Bustin Out

The Sims: The URBZ

The Sims 2

:hmm:

Endret av Sap15
Lenke til kommentar

Har bare spilt orginalen jeg, er grei den, enig med dere andre, å bygge er morsomt, men jeg klikker litt på simmene noen ganger. Når du er dritt lei av dem så setter du på noen cheats og sperrer simmene dine inne og tenner på huset. Moro å se på når dama klikker totalt og er helt fra seg *koser meg* Men blir lei etterhvert. Ener'n er grei, spilte i 200*sims* dager til sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...