ilpostino Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 er på utkikk etter et golf-spill til xBoxen min og vurderer enten å kjøpe Links eller Tiger Woods. hvilken av disse to regnes for å være best? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Linkis fikk 7.7 av Xbox magazine og Tiger Woods fikk 8.8 Jeg personlig ville satset på Tiger Woods Lenke til kommentar
Laman Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Linkis fikk 7.7 av Xbox magazine og Tiger Woods fikk 8.8 Jeg personlig ville satset på Tiger Woods Du så bare på gamespot, din rakker! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Tiger Woods er faktisk et bra spill.. Jeg som ikke liker golf i det hele tatt, satt faktisk lenge og spilte dette spillet Nå kan jeg alt om Birdie, Eagle, Par, to over par, Double Eagle osv. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Linkis fikk 7.7 av Xbox magazine og Tiger Woods fikk 8.8 Jeg personlig ville satset på Tiger Woods Forskjellen er ikke så stor. Dersom du går til Game Rankings så ser du her at Links får 83%, mens Tiger Woods 2004 får 88%, mao så er det gode spill begge to. Game Rankings er en nettside som tar gjennomsnittet av forskjellige anmeldelser som ligger ute på nettet. Dersom du ønsker å kjøpe Links så har jeg en nettauksjon som nå går på QXL Lenke til Links Nettauksjon Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tiger Woods går for å ha litt mere arcade preg enn Links, så det kommer litt an på hva du er ute etter. Links har dessuten live støtte (og xsnsports), noe som skulle gjøre valget enkelt . Spiller selv Links 2004 og er meget fornøyd med det. Det er forsåvidt det eneste jeg bruker xboxen til. Om ett par tre måneder kommer visstnok TW2005 ut, med live støtte. Det støtter dog kun 2 samtidige spillere - links 2004 støtter 4. Engang i 2005 kommer Links 2005, så det er vel litt lenge å vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå