Gå til innhold

mac eller pc for nybegynnerre

ossa

Anbefalte innlegg

jeg er vel det man kan kalle en nybegynner..Jeg vurderer å kjøpe meg en bærbar pc mellom 10-15/16 tusen. Bør jeg velge mac eller pc? Jeg skal bruke den til "normale"operasjoner, skole, litt bilderedigering med tiden osv. Jeg er ganske avhengig av Office-pakken (kan denne brukes på MAC, jeg er som sagt nybegynner). Vil man få problemer med kopierer filer og denslags fra pc til mac??

vennligst svar objektivt, ikke bare mac fanatikere som mener de er best uten noe godt svar på hvorfor...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Nå har Microsoft kommet med OfficeX det er Office for Mac. filer laget på Mac skal da være kompatibelt med Office til PC bilder/video O.l er også kompatibelt med hverandre.

det er stort sett programmer som ikke går overens.

Skal du drive mye med Bilderedigering/videoredigering ville jeg valgt Mac.

hvis ikke ville jeg valgt PC. mer programer (snart ikke sant lenger).

Lykke til med valget. :smile:

Bruker MAC og Pc på jobb fornøyd med begge deler.

logo.jpg

[ Denne Melding var redigert av: win_xp på 2002-04-17 13:45 ]

Lenke til kommentar

Blir nesten hipp som happ hvis du ikke har noen andre preferanser. PC og Mac er *nesten* likestilt, men legg merke til at skal du spille spill er PC m/Windows det eneste alternativet.

Har du mange kompiser med Mac eller PC? Husk at det er mange flere som har PC (Mac er også PC, men den diskusjonen tar vi senere) og at du dermed kan få raskere hjelp

Lenke til kommentar

PC er fremtiden, mac er for spesielt interesserte.

PC gir deg mulighet for å eksperimentere litt.

Man har mulighet for å kjøre valgfritt OS. Linux, win, beos ...... Man kan velge hvilke komponenter man vil ha under panseret..

Designmessig er mac bra... skal du ha den i stue.. da er mac tingen

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-17 14:15, ligebli skrev:

PC er fremtiden, mac er for spesielt interesserte.

PC gir deg mulighet for å eksperimentere litt.