Onkel Morris Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 halla people!..noen som har erfaring med å bestille varer fra amzon.co.uk?..eventuelt andre engelske steder. Bestillte meg en video for nøyaktig en uke siden. Lurer på når jeg kan vente den i postn... Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Min erfaring er at de er ganske treige og ikke minst dyre sammenlignet med play.com. Normalt tar det ikke mer enn 4 dager å sende en pakke fra England til Norge, men Amazon har vel litt ekspidering i tillegg... Play.com ruler på pris, frakt og service! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Her står litt om noen nettbutikker, bl.a. Amazon: http://www.dvdarkivet.no/nettbutikker.php Amazon USA og England (sone, red.anm)1,2 > 21 dager Over 21 dager Lenke til kommentar
espeliden Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har bestilt et par bøker derfra tidligere i år og da brukte de under en uke på å levere. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har kjøpt mange bøker derfra. Litt usikker på hvor lang tid det tok, men aldri problemer av noe slag. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har også kjøpt en bok fra Amazon.co.uk (Roy Keane biografien btw). Tok ikke mer enn en uke nei, genialt vil jeg påstå! Lenke til kommentar
einarsen99 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Sist jeg bestilte en dvd fra Amazon.co.uk hadde jeg pakka, inkuldert fortolling, i postkassa innen en uke. De har blitt mye bedre på dette de siste månedene. Og husk en ting...prisene på Amazon kan virke litt dyre, MEN de er oppført med den engelske momsen (VAT) på 17% er det vel...denne vil bli trukket fra før den endelige bestillingen skjer...noen filmer er faktisk billigere enn på play.com. einarsen99 Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Bestillte den nye Harry Potter boka derfra i fjol sommer.. Kosta tilsammen ca 140 kr inkl frakt. Bestillte den på torsdag kveld, og hadde boken om mandagen!!! Ble meget imponert over dette. Men ellers har jeg bestillt ett par andre småting derfra, og det har tatt ca en uke å få pakken. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Fantastisk utvalg, gode priser og rask levering. Funker fint for meg, handler gode mengder bøker der hvert år Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har også kjøpt en bok fra Amazon.co.uk (Roy Keane biografien btw). Tok ikke mer enn en uke nei, genialt vil jeg påstå! Jeg har også bestilt bøker derfra. Tok vel 4 dager, lørdag og søndag inkludert. Det var biografiene til Arsene Wenger og Robert Pires. Henholdsvis kjempebra og elendig oversatt Han som har skrevet bio'en til AW heter Myles Palmer og har et nettsted som tar opp veldig mye bra om fotball. Mest Arsenal (spes. i sesongen) men også England, CL, EM, VM og PL generelt osvosv... Det siste var offtopic, gitt Lenke til kommentar
Onkel Morris Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 mange takk for svar folkens! Har bestillt et par dvder fra play.com tidligere. Der e det jo knall, billig og jeg fikk varen etter ca. en uke, helt topp men de har litt mer ting på amazon. På play er det bare kjente dvd\vhs\cd, men my av det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå