Gå til innhold

problemer med start av xp

Anbefalte innlegg

tusen takk for hjelpen hvertfall. alt går lissom nedover nå. først klikker pc'en så krasjer jeg scooteren til en kompis. og så alt for mye og tenke på. oppkjøring på lett mc på onsdagen og. uff alt for masse.

takk for at du gidder og ta deg tid til og hjelpe hvertfall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok tusen takk. tester det jeg.

edit. ops det glemte jeg. floppyen funker heller ikke :( vet ikek hvorfor men kommer opp en eller annen feilmelding på starten "floppy failed (40)" eller no sånn

edit 2: har testa 3 forskjellige stasjoner ingen fuinker og dem blir gjennkjent i biosen

Søk på Google.com om den feilkoden. I farten fant jeg denne linken: http://www.computing.net/hardware/wwwboard/forum/25127.html

Jeg håper at du kan engelsk :wee:

:blush::blush: håper ikek det er feilen. snur jeg kabelen så lyser jo ikke floppyen. og blir heller ikke gjenkjent. men har bare prøvd og snu den øverst da. og nederst er det jo en pin som mangler og går ikke og sette den anderledes. kanskje en pin er skadet eller no og de to andre er gamle og bruker et annet system eller ett eller annet

Lenke til kommentar
ok tusen takk. tester det jeg.

edit. ops det glemte jeg. floppyen funker heller ikke :( vet ikek hvorfor men kommer opp en eller annen feilmelding på starten "floppy failed (40)" eller no sånn

edit 2: har testa 3 forskjellige stasjoner ingen fuinker og dem blir gjennkjent i biosen

Søk på Google.com om den feilkoden. I farten fant jeg denne linken: http://www.computing.net/hardware/wwwboard/forum/25127.html

Jeg håper at du kan engelsk :wee:

:blush::blush: håper ikek det er feilen. snur jeg kabelen så lyser jo ikke floppyen. og blir heller ikke gjenkjent. men har bare prøvd og snu den øverst da. og nederst er det jo en pin som mangler og går ikke og sette den anderledes. kanskje en pin er skadet eller no og de to andre er gamle og bruker et annet system eller ett eller annet

Kan jo være at det er noe feil med controlleren til floppy'en, men du bør prøve en nyere floppy med ny kabel. Bare lån den av en kompis eller andre. Du kan oxo prøve floppy'en i en annen pc for sikkerhets skyld. ;)

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...