Gå til innhold

Windows vil inn på internett hele tiden!

Anbefalte innlegg

Det står hele tiden, med små opphold "Could not log on to website" eller noe lignende. Så spør den om jeg vil koble på, eller "Stay offline". Jeg trykker stay offline, og må gjøre det 5 ganger etter hverandre, vente noen sekunder, trykke det samme på neste haug med samme melding også har jeg fri neste 15-30 minutter før det samme skjer igjen.

Jeg har scannet flere ganger med Ad-aware, oppdatert Ad-aware, scannet med Spy-bot, prøvd å oppdatere Spy-bot, men det var oppdatert.

Jeg bruker gratis-antivirus ved navn AntiVir Personal Edition. Jeg oppdaterte det, oppdaget en Trojaner ved navn Keenval2 eller noe sånt. Slettet den, men problemet er der fremdeles.

Nå er maskinen min helt renset for all spy-ware og sånn, ingen av de testeprogrammene over finner noe i det hele tatt.

Vet noen hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo se etter om det er noen program som har lagt seg inn i oppstart usynlig. Du kan finne ut av det ved å taste "msconfig " i programmet "kjør" under "start-knappen"

Gå til mappen "oppstart" og se igjennom de programmene som ligger der. Se etter om det er noen programmer som ikke skal vøre der.

Du kan også se i "Windows Oppgavebehandler" ved å trykke "contrl + Alt + Delete" og se i mappene programmer og prossesser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...