lars_q Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Håper denne er postet på rett sted! Jeg skal på ferietur snart og skal ikke ha med min bærbare pc. Jeg lurte i den sammenheng på om det finnes harddisker eller lignende (mp3 spillere etc) som kan lagre mine bilder fra compact flash til jeg kommer hjem og får overført dem til pc. Enheten bør ha over 1gb i lagringskapasitet. På forhånd takk. Lars_q Endret 19. juni 2004 av lars_q Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har en slik X'S Drive II som blir linket til i den andre tråden og den er helt genial. Kunne vært mer informasjon på displayet, den viser kun om den har CF-kort i eller ikke, samt om den kopierer og batteri-status, men ingen informasjon om hvor mye ledig, hvor mye som gjenstår av kopieringen, osv. Jeg puttet likegodt i en 80GB disk så jeg har mer enn nok diskplass så jeg slipper å bekymre meg for om den er full eller ikke. En slik disk er kjempefin å ha med når du er et sted og tar mye bilder. Anbefales på det sterkeste (dvs. å ha en slik type disk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå