Gå til innhold

TES: hvor får man tak i Grand Soul gem

Anbefalte innlegg

har når runna Morrowind for andre gang, har plenty med penger og driver å tar noe strø quest.

har et par enchanta noen ting men vil har flere skinnede ting, men hvor finner man Grand soul gem..

har stjålet noen har og der. men har ikke funnet noen som selger dem?

noen som vet hvor man får tak i mange av de

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvertfall en i Mage's Guild i Balmora, med en sjel i fra før.

Indeed... for å få tak i denne må du ta oppdrag for Mages Guild, og i det tredje(?) oppdraget for Ajira sier hun at du skal gå opp i den øverste etasjen for å bytte ut den falske soulgem'en du får med deg, men den som ligger i skuffen til den andre damen. Denne andre damen beveger seg automatisk ned i underetasjen når du får oppdraget, og når du har byttet om på de to steinene, bare rasker du med deg alt som ligger der oppe av soulgems. Men husk at hvis du bærer disse tingene med deg, og stjeler noe og blir tatt av en vakt, så mister du ALLE] stolen items som er i inventory. Inkl. disse steinene.

Lenke til kommentar

Hhmmm... Mener at man kan kjøpe Grand Soul Gems i Mournhold. Men da må du jo ha Tribunal.

Er ikke 100% sikker på dette, men jeg skal finne det ut.

EDIT: Hehe, når jeg tenker meg om, kan det jo også være i Bloodmoon. Nå ble jeg usikker, men dægger'n. Dette må avklares.

Endret av Shicca
Lenke til kommentar
Shrine of Azura er vel merket på kartet på følger med i eska hvis jeg ikke husker helt feil?

Helt riktig, i høyre nedre hjørne..

Jeg har gjort allt hva man kan gjøre i spillet + begge expanisionene, og jeg kan anbefale ALLE til å prøve dette helt geniale spillet! :yes:

Et lite tips til dere morrowind spillere: skaff deres eget hus ved å drepe bookselleren i mournhold, og fyll det opp med en samlig av våpen,rustninger, klær amuletter etc..

Hvis noen vil kan de laste ned min save med huset stappet av våpen, og alle former for godsaker samlet av meg.. bare si fra ;)

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Dersom man ikke ønsker å ty til noen form for juks i form av modder og lignende, er den beste metoden er å satse på "luck".

Har man en akseptabel mengde luck finner man ofte grand soul gems i huler og ruiner som inneholder tønner, kister og andre containere med random innhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...