Gunfreak Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 har når runna Morrowind for andre gang, har plenty med penger og driver å tar noe strø quest. har et par enchanta noen ting men vil har flere skinnede ting, men hvor finner man Grand soul gem.. har stjålet noen har og der. men har ikke funnet noen som selger dem? noen som vet hvor man får tak i mange av de Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Du finner de stort sett i Daedric Shrines, Dweemer ruiner og ofte hos smuglere/tyver. Kan ikke komme på noe sted som spesielt mange, men bare let litt rundt så finner du de Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvertfall en i Mage's Guild i Balmora, med en sjel i fra før. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 den er stjålet for lenge siden har stjelt det meste Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvertfall en i Mage's Guild i Balmora, med en sjel i fra før. Indeed... for å få tak i denne må du ta oppdrag for Mages Guild, og i det tredje(?) oppdraget for Ajira sier hun at du skal gå opp i den øverste etasjen for å bytte ut den falske soulgem'en du får med deg, men den som ligger i skuffen til den andre damen. Denne andre damen beveger seg automatisk ned i underetasjen når du får oppdraget, og når du har byttet om på de to steinene, bare rasker du med deg alt som ligger der oppe av soulgems. Men husk at hvis du bærer disse tingene med deg, og stjeler noe og blir tatt av en vakt, så mister du ALLE] stolen items som er i inventory. Inkl. disse steinene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 når jeg tok den hadde jeg 100 i snik, så jeg bare tok den uten noe problemer, men de første gangene fikk jeg henne ned ved hjelp av de questene Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hehe... funker vel det og ja.. ar aldri spillt noen type "snike-character"... kanskje noe jeg skal prøve på neste character Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 man kan ikke kjøpe grand soul gem Man er pent nødt til å lete etter dem i huler og lignende Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Hhmmm... Mener at man kan kjøpe Grand Soul Gems i Mournhold. Men da må du jo ha Tribunal. Er ikke 100% sikker på dette, men jeg skal finne det ut. EDIT: Hehe, når jeg tenker meg om, kan det jo også være i Bloodmoon. Nå ble jeg usikker, men dægger'n. Dette må avklares. Endret 20. juni 2004 av Shicca Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 I mournhold kan du kjøpe jah.. For dere som ikke har tribunal kan jeg trøstere dere med at vis dere senner meg en pm så kan jeg lage en liten pluggin, for eksempel sette en som seller dem i balmora.. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Lag dem dyre da, ihvertfall... Blir ikke no gøy å kjøpe Grand Soulgems for 1gp Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 gjør en quest for azura og så kan du få en soulgem kalt "azuras star", som er bedre enn en grand soul gem.den kan også brukes så mange ganger som du vil uten at den "forsvinner" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 hvor finner jeg Azura Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Shrine of Azura i Azura's coast Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Shrine of Azura i Azura's coast Men hvor på kartet ligger Shrine of Azura? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 på den sørvestre enden av vardenfell. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Shrine of Azura er vel merket på kartet på følger med i eska hvis jeg ikke husker helt feil? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Shrine of Azura er vel merket på kartet på følger med i eska hvis jeg ikke husker helt feil? Helt riktig, i høyre nedre hjørne.. Jeg har gjort allt hva man kan gjøre i spillet + begge expanisionene, og jeg kan anbefale ALLE til å prøve dette helt geniale spillet! Et lite tips til dere morrowind spillere: skaff deres eget hus ved å drepe bookselleren i mournhold, og fyll det opp med en samlig av våpen,rustninger, klær amuletter etc.. Hvis noen vil kan de laste ned min save med huset stappet av våpen, og alle former for godsaker samlet av meg.. bare si fra Endret 20. juni 2004 av fargoth Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Dersom man ikke ønsker å ty til noen form for juks i form av modder og lignende, er den beste metoden er å satse på "luck". Har man en akseptabel mengde luck finner man ofte grand soul gems i huler og ruiner som inneholder tønner, kister og andre containere med random innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå