Gå til innhold

Whitebox CL56 laptop

Anbefalte innlegg

Hei

Flere som har erfaringer med CL56 fra whitebox?

- Lydkort: Når jeg kjører ut lyd på eksterne høytallere så synes jeg det skurrer i lyden. Virker som kvaliteten er dårligere enn jeg hadde på min gamle laptop.

- CPU-viften: Slår seg på og av veldig ofte. Når den ikke kjører er den veldig behagelig (ser man bort fra den helvettes knitrelyden fra HD'en) men synes viften slå inn litt for ofte.

- WLAN: virker som jeg fikk et defekt wlan i maskinen? Har en på/av knapp på siden, men får jammen ikke liv i wlan'en. Alle drivere kjørte jeg ned fra whitebox sin egen side. Ikke får jeg lys på wlan lampen heller.... bølgedødt

Men ellers er jeg meget fornøyd med pc'en. Det over kan jo være spesielt for mitt tilfelle så klart, og min oppfatning, men er det flere som har like/andre synspunkter av dere som har skaffet dere en? :wee:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har en cl56 og synes den fungerer smertefritt så langt..

hvilket harddisk har du? jeg sitter med 7200-rpm versjonen og har hørt at denne skal bråke mindre enn 5400-versjonen.. forstå det den som kan.

Ellers funker wlan-svitsjen min greit. Har dog ikke testa kortet enda.

Knallfornøyd jeg... oppnår også litt bedre 3d-ytelse med omega-drivere til skjermkortet. :)

Lenke til kommentar

Får nesten teste nye drivere, har du tilfeldigvis en link? :yes:

Lyden var satt på full guffe på digital lyd, da skurrer det vettu;) Virket når jeg skrudde ned litt

wlan kortet skal jeg få byttet, bare litt uheldig jeg da... kjipt men

cpu-viften fikses ved å bruke strømstyring, er stillenår jeg bruker 'bærbar'

Men Hd'en synes jeg lager lyd, iallefall hvis du har det helt stille rundt deg. Da irriterer det noe så inn for sinnsykt mye :mad:

Jeg har 7200 jeg også....

Men dårligere kundeservice skal man lete leeeenge etter! min mening. Ba om få få tilsendt et skjema med laptopen, ikke noe problem sier de. Skjema ligger ikke ved, ringer 1. gang=> de skal sende pr post, kommer aldri, ringer 2. gang=> de skal sende pr post, kommer aldri, ringer inn og må skal ha det faxet, kommer i løpet av dagen sier de, kommer ikke, ringer dagen etterpå, skal komme i løpet av dagen (automatisert fax elelr no), jeg ringte inn og maste og var irritert. kommer ikke, de ringer meg 08 på morgene (trøtt som søren jeg er) og sier de skal faxe om en time manuelt. Jeg får den, og i dag kom også skjeamet i posten, samme som ble faxet..... (sliten av å skrive) :dontgetit:

Og de tør jammen meg så vidt å oppgi navnet sitt der inne også... jeg synes uansett at whitebox har mye å hente på kundeservice. Gruer meg når jeg kommer fra ferie og skal få nytt wlankort..... :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...