Gå til innhold

gruppa good charlotte

skilli

Anbefalte innlegg

Alltid artig det der med når ei gruppes musikkvideo blir sendt på MTV så er det automatisk fjortiss. Husker Blink 182 var noe av det mest lovende punk-bandet i 97-99 men etterhvert som den blir mer kjent så blir det fjortiss. "Too big to fit your backpocket" som Ulrich eller en av kara i Metallica sa det så pent, etter at de ga ut One-videon. OMG.. sangen spilles på MTV eller radio... fjortiss..! Skru av!

Grupper som Linkin Park og Limp Bizkit's rykte blir i grunn fucka nettopp pga MTV osv. Limp Bizkit's Significant Other og Linkin Park's Hybrid Theory er faktisk av mange (i tillegg til Korn's Korn) regna som de tre viktigste nü-metal albuma ever.

Sry.. jevli offtopic. GC er vel ærlig talt ikke så veldig spesielt med tanke på de mill. av andre softpunk/emo band der ute. Har kun hørt det første albumet og et par på det andre så.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du lurer på hvorfor Blink 182 har det stempelet de har kan du jo se på enkelte av tekstene eller høre på "vitsene" fra liveopptakene.

If I were a girl, every time I went to the gynecologist, I'd fake an orgasm!

That guy has a science fair project up his ass

Kom igjen, det er genialt... "vitser"? Det er sjukt bra! :thumbup:

Lenke til kommentar
If I were a girl, every time I went to the gynecologist, I'd fake an orgasm!

That guy has a science fair project up his ass

Kom igjen, det er genialt... "vitser"? Det er sjukt bra! :thumbup:

Et par av sanga tar jeg like seriøst som Tenacious D.

Lenke til kommentar

Åja, beklager, glemte at alle måtte ha lik humor, og at man ikke kan være barnslig innimellom.. Sorry, fra nå av gjelder kun intelligent humor!

Descartes walks into a bar and orders a drink. When he's done the bartender asks if he wants another one, in which he replies "no, I think not", and disappears.

Lenke til kommentar
:ermm: Poenget mitt er at vitsene er så cheesy at jeg blir flau av å høre på. Og nei, jeg har ikke sagt at "alle må ha lik humor", jeg harytret min mening, som sier at vitsene suger eselballe. Det kan vel også nevnes at vokalisten/e er ubrukelig/e og at de spiller heftig råttent live (med unntak av trommisen som er villt god.).
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...