Zyrex_ Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Lastet ned fra GTA 1 fra Itavisen, men det lagger som ****. Samme hvilken oppløsning jeg kjører på. Å nei, det er ikke hardware som er for dårlig Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Klør etter å spille det igjen.. EDIT: Fant det ut. Måtte skru av framelimmiter (f8) Blir en morsom lørdag Endret 19. juni 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 bruker du WinXP? Vist du gjør det er det nok det som er problemet. GTA 1 er et dosbasert spill. Og WinXP er NT basert.. så det har bare en liten DOs emulator! Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Lastet ned fra GTA 1 fra Itavisen, men det lagger som ****. Samme hvilken oppløsning jeg kjører på. Å nei, det er ikke hardware som er for dårlig Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Klør etter å spille det igjen.. EDIT: Fant det ut. Måtte skru av framelimmiter (f8) Blir en morsom lørdag Jeg har akkurat samme problemet, men når jeg slår av framelimiter så går alt sinnsykt fort... Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hehe, tror nesten dere har får bra pc får det spillet gitt Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Går veldig fort ja. Ble litt bedre når jeg klokket ned CPU og Grafikk, men fortsatt ikke bra nok Ingen som vet om en mulighet til å gjøre noe med framelimmiter slik at det går å bruke den uten at det lagger? Endret 19. juni 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har samme problem jeg også! Gikk på oppdagelsesferd i registrene, men fant ikke noe nyttig. Finnes det noen XP Patch til dette noe sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå