ProMaster Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei! Jeg har et problem med å få fikset dette med LAN tilkobling. Har en kamerat som kan en del mer enn meg men han greidde det ikke han heller! Hva skal jeg gjøre for å kunne dra på LAN jeg og? Hovedkortet er ABIT NF7 og det skal være i orden men men! Noen som kan hjelpe en uviten kar? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har du sjekka at du har rett ip eller kjører dere dhcp? Er nettverks kabelen din i orden? lakt inn driveren til kortet? Hvis alt dette er i orden prøv å skrive inn ipadressen til en annen maskin i adresse linja! har hat samme problem selv, å det siste hjalp! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Post resultatet av ipconfig (Antar du har Windows 2000 eller XP). Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Koble til nytt nettverksted fra "Mine nettverksteder og bruk ip`ene til de du vil koble til for å dele filer.. Aktiver fildelig på den stasjonen du vil dele... Bare sånn i all enkelhet som jeg kom til å tenke på Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 bruk den nettverksveiviser hvis duer n00b. Det funker som regel bra. Hvis ikke se etter omdu har på statis eller dynamisk IP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå