LittOmAlt Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 får feil når jeg forsøker å surfe med GPRS: Kommunikasjon med serveren 521. Noen som vet hva som er feil? Takker Lenke til kommentar
Navy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Er mobilen din satt opp for GPRS?? Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 ja den er satt opp med innstillinger fra telenor Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) ja den er satt opp med innstillinger fra telenor Det er 2 forskjellige gprs instillinger. En for wap og en for "internett". Sjekk at du har installert begge. Endret 20. juni 2004 av kjellml Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Og at du bruker wap og ikke Internett Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Og at du bruker wap og ikke Internett Er jo avhengig av om han skal wappe eller surfe med opera da.. Ja, jeg er kverrulant i dag Endret 20. juni 2004 av kjellml Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Telenor måtte resette mitt abb, nå virker det. jeg har installert Opera, men hva menes med wappe eller surfe med opera? Må jeg skifte tilkobling for hver av tjenestene? Takker Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det virker som om wap tilgangspunktet ikke klarer overføring av html kode og endel andre ting. Det er med andre ord forskjell på hvilke protokoller de forskjellige tilgangspunktene støtter. Siden Tele2 MVNO kun har wap tilgangspunkt så er jeg veldig klar over hva som virker på min 6600 epost (pop3/smtp) fungerer, men ikke streaming av media og html og messenger og ssh fungerer ikke. Er det noen som har peil på hva konkret som er forskellen mellom wap tilgangspunktet og internet tilgangspunkt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå